بعد از «الحریری» نوبت رئیس جمهور مستعفی یمن شد؛

رونمایی آل سعود از گروگان جدیدشان

یکی از وزیران دولت مستعفی یمن با بیان اینکه منصور هادی در عربستان گروگان گرفته شده است، از هوادارانش خواست همانند مردم لبنان، برای آزادی او دست به تظاهرات بزنند.
کد خبر: ۲۸۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ - 11March 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، منابع یمین نزدیک به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس جمهوری مستعفی یمن از بازداشت او در عربستان خبر می‌دهند.

«صلاح الصیادی» از وزیران دولت مستعفی یمن روز یکشنبه در حساب فیس‌بوک خود با اشاره به زندانی بودن منصور هادی در عربستان خواستار برپایی تظاهرات تا بازگشت وی شد.

او نوشت: «از همه یمنی‌ها خواسته می‌شود برای بازگشت هادی، رئیس جمهور به یمن، به خیابان‌ها آمده و دست به تظاهرات و اعتصاب بزنند.

وی اقدام لبنانی‌های در حمایت از نخست وزیرشان که چند ماه پیش در عربستان به گروگان گرفته شده بود، را ستود و نوشت: «لبنان نخست وزیر خود را در عرض چند روز پس گرفت، ما که اهل درایت و ایمان هستیم 3 سال آزگار است که سرگردانیم».

سعد الحریری چهارم نوامبر در اقدامی غیر منتظره با اتهام ایران و حزب‌الله به دخالت در امور لبنان از عربستان استعفا داد که بعدها افشا شد که وی در عربستان به گروگان گرفته شده بود.

الصیادی همچنین مدعی شده است که اگر به فشارها برای بازگشت منصورهادی ادامه دهند، تضمین می‌کند که شکست نیروهای انصارالله در یمن اتفاق بیافتد.

این وزیر یمن در حالی از بازداشت رئیس جمهور مستعفی یمن در عربستان خبر می‌دهد که «خانم «توکل کرمان» فعال یمنی و برنده جایزه صلح نوبل طی ماه سپتامبر بارها گفته بود براساس اطلاعات موثقی که دارد منصور هادی تحت حصر خانگی در عربستان است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها