ما توانستیم ۱۲۷/ امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری»:

امروز از مرز «ما می‌توانیم» گذشتیم و به «ما توانستیم» رسیدیم/ دفاع مقدس را مردم اداره کردند

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه شعار «ما توانستیم» ماحصل دوران دفاع مقدس است، گفت: ما امروز از مرز «ما می‌توانیم» گذشتیم و به شعار «ما توانستیم» رسیده‌ایم و همه این پیروزی‌ها را مدیون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۲۸۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ - 11March 2018

امروز از مرز «ما می‌توانیم» گذشتیم و به «ما توانستیم» رسیدیم/ دفاع مقدس را مردم اداره کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امشب (یک‌شنبه) در مراسم افتتاح آیین راهیان‌نور نوروز ۹۷ که با عنوان «جشن ملی ستاد مرکزی راهیان‌نور» در اردوگاه «شهید باکری» خرمشهر برگزار شد، با گرامی‌داشت روز ملی «راهیان‌نور» اظهار داشت: از ۲۲ بهمن‌ماه سال ۵۷ که انقلاب ما پیروز شد تاکنون، دشمنان ما قصد براندازی این نظام را داشته و دارند و این تلاش بی‌سرانجام هیچ‌وقت پایانی نداشته و خواهد داشت.

وی به بیان اقدامات دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و با اشاره به ایجاد تفرقه میان مردم به‌خصوص تفرقه‌های قومیتی در طول عمر انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان در زمینه تفرقه‌افنکی موفق نشدند و برای همین به سمت «ترور» و «تحریم» رفتند، اما در این زمینه هم موفق نشدند و امروز می‌بینیم که درخت انقلاب هر روز تنومندتر می‌شود.

دریادار سیاری تصریح کرد: دشمنان بعد از شکست‌های پی‌درپی، برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سراغ راهکار سوم رفتند و با علم کردند صدام دیوانه، جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه این هشت سالی که بر ما گذشت «جنگ مقدس» نیست بلکه «دفاع مقدس» است، گفت: ما در این هشت سال از باور‌ها، اعتقادات و مردم خود دفاع کردیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: در آن زمان کسانی مثل «بنی صدر» هم این آقایان را همراهی کردند، اما امام خمینی (ره) با چند جمله راهبردی، مردم را بیشتر از گذشته با انقلاب همراه کردند.

وی با اشاره به نقش مردم در هشت سال دفاع مقدس، افزود: امام خمینی (ره) برای اداره جنگ به ما راهکار ارائه دادند و هنر جنگ ما این بود که به مردم واگذار شد که «بنا»، «نجار»، «کارگر»، «دانشجو» و... آمدند و فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند.

دریادار سیاری با بیان اینکه استکبار جهانی فکر می‌کرد که بقای این انقلاب به چند سال هم نمی‌رسد، گفت:، اما دفاع مقدس، نظام و انقلاب را بیمه کرد و خاک مقدس‌مان هم حفظ شد.

وی با اشاره به اینکه شعار «ما توانستیم» ماحصل دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: ما امروز از مرز «ما می‌توانیم» گذشتیم و به شعار «ما توانستیم» رسیده‌ایم و همه این پیروزی‌ها را مدیون خون شهدا هستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: امروز، هم «تهدید سخت» داریم و هم «تهدید نرم» و کار سخت‌تر شده است، ما چاره‌ای جز بصیرت نداریم و اینکه آماده باشیم و حضور در راهیان‌نور نیز همین آمادگی است که همه باید داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار