کشته شدن ۱۱ مزدور عربستان در درگیری با نیروهای یمنی

منابع یمنی از کشته شدن ۱۱ مزدور عربستان در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌‎های مردمی یمن خبر دادند.
کد خبر: ۲۸۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ - 11March 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منزل شهروندان یمنی در بخش «حَوث» در استان عَمران در شمال یمن، هشت تن زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چندین بار منطقه المجاوِحه در بخش نِهم واقع در شمال شرق صنعا را هدف قرار دادند. این در حالی است که درگیری بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در شمال شرق بخش نِهم همچنان ادامه دارد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی پادگان «الفریجه» در بخش أرحب در شمال صنعا را بمباران کردند.

9 تن از مزدوران منصور هادی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه المخدَرَه در استان مارب کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی استحکامات مزدوران منصور هادی در منطقه الزغن را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند. همزمان با این تحول جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی منطقه المخدره در بخش صِراوح در غرب مارب را بمباران کردند.

درگیری بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی و ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف پادگان التشریفات و محله «مدرسه محمد علی عثمان» در شرق شهر تعز همچنان ادامه دارد.

11 تن از مزدوران منصور هادی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شمال منطقه مرزی میدی کشته شدند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 20 بار مناطق مختلف دو بخش حرض و میدی در استان حجه در غرب یمن را بمباران کردند.

یک منبع نظامی گفت که شماری از نظامیان ارتش سعودی در حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به دو پایگاه «نعشاو و القرنع» در جیزان، شماری از آن ها کشته شدند. نیروهای یمنی موفق شدند در جریان این عملیات تعدادی سلاح سبک و متوسط دشمن را به غنیمت بگیرند.

نیروهای یمنی همچنین یک انبار سلاح نظامیان سعودی در نزدیکی پایگاه المخروق در نجران را منهدم کردند.

رژیم سعودی از ششم فروردین ماه سال 1394 حملات همه جانبه خود به یمن را با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور آغاز کرد. این حملات بی‌وقفه عربستان نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار