ما توانستیم 142/ اسماعیل نجار:

راهیان نور یادآور حماسه آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: زائران راهیان نور وقتی به یادمان‌های دفاع مقدس می‌آیند متحول می‌شود، چون این مناطق یادآور حماسه و شور رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۲۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ - 13March 2018

راهیان نور یادآور حماسه آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با حضور در یادمان شهدای عملیات کربلای ۵، گفت: مناطق عملیاتی به واسطه‌ی اخلاص رزمندگان دفاع مقدس اهمیت بسزایی دارد.

وی ادامه داد: حماسه، شور، ایثار، فداکاری و روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام از مواردی است که امروزه نسل جوان جامعه نیاز است با آن آشنا شود و باید بدانند که این نعمت امنیت و اقتداری که به آن‌ها رسیده است محصول فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام است. جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطر نشان کرد: زائران راهیان نور وقتی به یادمان‌های دفاع مقدس می‌آیند متحول می‌شود، چون این مناطق یادآور حماسه و شور رزمندگان اسلام است. نسل امروز جامعه هنگامی که پای به مشهد شهدا می‌گذارند باید بدانند چه حماسه‌هایی در دفاع مقدس آفریده شد.

وی با اشاره به حضورش در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: بیش از ۸ سال حضورم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خاطرات بسیاری را برایم به وجود آمده است  و هنگامی که به یادمان‌های شهدا می‌آیم آن خاطرات به یادماندنی برایم تداعی می‌شود.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار