«فاطمه کرباسی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امروز (دوشنبه) با حضور مدیران استانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ - 12March 2018

«فاطمه کرباسی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان شدبه گزارش دفاع پرس از زنجان، مراسم معارفه «فاطمه کرباسی» به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امروز (دوشنبه) با حضور «سید هادی حسینی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «درویش امیری» استاندار زنجان و مدیران استانی برگزار شد.

«ناصر مقدم» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: پس از چندین ماه حضور اینجانب در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرپرستی این مجموعه به یکی از برجستگان فرهنگی استان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه در 52 ماه گذشته تلاش شد تا سیاست‌های دولت در حوزه فرهنگ و هنر عملیاتی شود، افزود: تلاش کردیم تا نماینده خوبی برای وزارت در استان باشیم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی به‌طور متوازن در استان پیگیری شده است، افزود: توجه به توسعه تشکل‌های غیردولتی در زمینه‌های فرهنگ و هنر، از اقدامات انجام شده است که تلاش شد تا انجمن‌های فرهنگی و هنری تشکیل شود.

وی خلاقیت و ابتکار را در تعریف برنامه‌ها از اولویت‌ها این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: در این زمینه جشنواره‌های مختلف از جمله شکوه شکیبایی، رمضان، مراسم نکوداشت علما، جشن شایستگان فرهنگ و هنر ، آیات، و آوای امید برگزار شد.

مقدم خاطرنشان کرد: کارگروه‌های «فرهنگ و هنر» و «فرهنگ و جامعه» با حضور نخبگان و صاحب‌نظران راه‌اندازی شد تا مشاوران خوبی برای این اداره‌کل باشند که این کارگروه‌ها نیز به عنوان الگو به سایر ادارات کشوری ارسال شد.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان، گفت: نگاه جناحی به مسائل و برنامه‌ها در استان وجود نداشت و تلاش شد تعامل اصل در اجرای برنامه‌ها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار