همزمان با پنجشنبه و جمعه پایان سال؛

ویژه برنامه‌های «فصل دل تکانی» درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های «فصل دل تکانی» همزمان با پنجشنبه و جمعه آخر سال درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ - 12March 2018

ویژه برنامه های «فصل دل تکانی» درگلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، ویژه برنامه استقبال از نوروز با عنوان «فصل دل تکانی» پنجشنبه و جمعه پایان سال در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

این ویژه برنامه از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 24 اسفند ماه با حضور خانواده شهدا و زائران گلزار شهدا و با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود.

همچنین آیین معنوی سمنو پزان، نذری حضرت فاطمه زهرا(س) از صبح این روز برگزار می شود و روز  جمعه 25  اسفند ماه سمنو بین زائران گلزار مطهر شهدا توزیع خواهد شد.

اهداء سبزه به مادران شهدا، سفره هفت سین شهدایی، نمایشگاه قاب های بهشتی در نگارخانه فرهنگسرای رضوان و فعالیت 13 ایستگاه فرهنگی و هنری از دیگر بخش‌های برنامه فصل دل تکانی است.

گفتنی است، فیلم سینمایی «شب واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی و با هنرنمایی حمید فرخ نژاد، لادن مستوفی، حبیب دهقان نسب، علیرضا کمالی، از ساعت 16 تا 18پنجشنبه 24 اسفند و از ساعت 10 تا 12 روز جمعه 25 اسفند ماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رضوان برای خانواده معظم شهدا و زائران گلزار مطهر شهدا به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها