مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان تأکید کرد؛

ضرورت مطالعه دانش آموزان در حوزه ایثار و شهادت

«علی کاظمی» با تأکید بر ضرورت مطالعه در حوزه ایثار و شهادت، گفت: شهدا و رزمندگان کسانی هستند که ایستادگی کردند تا ما امروز سربلندانه پله‌های موفقیت را بالا برویم.
کد خبر: ۲۸۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 12March 2018

ضرورت مطالعه دانش آموزان در حوزه ایثار و شهادتبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «علی کاظمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در یادواره شهدا مدرسه شاهد «زینبیه» زنجان، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که اقتدار و عظمت کنونی کشور به چه بهایی به‌دست آمده است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس رمز بقای ملت ایران است، افزود: در دوران دفاع مقدس برای پاسداری از انقلاب، شهدا جان خود را فدا کردند.

کاظمی تصریح کرد: شهدا وظیفه خود را انجام دادند و امروز هر فردی با پاسداری از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا می‌تواند پیام‌های دوران دفاع مقدس را انتقال دهد.

وی با بیان اینکه کلمات «شهید» و «ایثار» هر ۲ از تقدس قابل توجهی برخوردارند، بیان داشت: نباید متصور باشیم که اگر جنگ نمی‌شد این واژه‌ها هرگز مقدس نمی‌شدند، چرا که آن‌ها از صدر اسلام جایگاه ویژه‌ای داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با تأکید بر ضرورت مطالعه در حوزه ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان کسانی هستند که ایستادگی کردند تا ما امروز سربلندانه پله‌های موفقیت را بالا برویم، کسانی که از بهترین داشته‌های خود گذشتند تا امروز بهترین‌ها را داشته باشیم.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم با روایت خاطره توسط جانباز و آزاده سرافراز «معجونی»، قرائت دل نوشته، زندگی‌نامه شهید «مرتضی آوینی» و شهیده «فهیمه سیاری» همراه بود.

همچنین نمایشگاهی نیز حاوی تصاویر و گزیده وصیت‌نامه شهدا در بخشی از این یادواره برای مشاهده عموم طراحی و در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار