ما توانستیم ۱۳۸/ محمدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

موضع مسئولان کشور در گسترش اردوهای راهیان نور قابل تحسین است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های نیروهای مسلح در باشکوه برگزار شدن اردوی فرهنگی راهیان نور گفت: موضع مسئولان کشور در گسترش اردوی‌های راهیان نور قابل تحسین است.
کد خبر: ۲۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ - 13March 2018

موضع مسئولان کشور در گسترش اردوی‌های راهیان نور قابل تحسین است«داود محمدی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اهمیت اعزام دانش‌آموزان و دانش‌جویان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اظهار داشت: بی‌نظیر و مهم‌ترین برنامه فرهنگی که می‌تواند نسل امروز جامعه ما را با نسل انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس پیوند بزند همین حرکت جهادی راهیان نور است که هر سال مورد استقبال مردم به‌ویژه جوانان قرار می‌گیرد.

این نماینده خانه ملت جوانان را سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست و افزود: هرچه جامعه را با ارزش‌های فرهنگی که در دفاع مقدس به دست آورده‌ایم آشنا کنیم، توانسته‌ایم کشورمان را در مقابل هرگونه اقدام زیاده‌خواهانه دشمنان بیمه کنیم، چنانچه امنیت امروز ایران که بدخواهان نظام و انقلاب را به تعجب واداشته است، مدیون رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

محمدی تلاش‌های نیروهای مسلح در بهبود کیفیت اعزام کاروان‌های راهیان نور را ستودنی عنوان کرد و گفت: موضع مسئولان در گسترش اردوی‌های راهیان نور قابل تحسین است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه‌ای به دور از فساد خواهد بود که در آن ارزش‌های دینی زنده باشند، تصریح کرد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان یک ضرورت است، چراکه مدیران کارآمد، لایق و خداجو از دل همین نسل جوان رشد پیدا می‌کنند.

وی انتقال وقایع دوران جنگ تحمیلی، فداکاری و سبک زندگی رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را مهم‌ترین هدف متولیان فرهنگی کاروان راهیان نور کشور بیان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف در قالب کاروان‌های راهیان نور زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا و رزمندگان را فراهم می کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار