مهرنوش حسینی :

استفاده از تجربیات بزرگان به رشد جشنواره مقاومت کمک می کند

با دقت نظری که کارشناسان در مرحله ارزیابی و انتخاب انجام داده اند می توان گفت که در مجموع بهترین ها به جشنواره راه یافته اند.
کد خبر: ۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶ - 06September 2013

استفاده از تجربیات بزرگان به رشد جشنواره مقاومت کمک می کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مهرنوش حسینی گفت: جشنواره ای که در پیش رو داریم حاصل زحمات دورههای گذشته است. به کارگیری تجربه بزرگان این عرصه می تواند به رشد و شکوفایی این جشنواره کمک کند. یکی از بهترین راهکارهای تمرکززدایی این است که جشنواره ها را در بیرون از تهران برگزار کنیم.

کارگردان نمایش "اگر پدرم را دیدی" تصریح کرد: داستان این نمایش درباره خلبانی است که هواپیمایش سقوط می کند و اتفاقی وارد باغی میشود و پسربچهای در آنجا به او پناه میدهد.

وی افزود: نمایش "اگر پدرم را دیدی" نوشته شیرین اسحاقی است که به عنوان سومین اثر من در مقام کارگردان به بخش مسابقه کودک و نوجوان چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر مقاومت راه یافته است.

وی ادامه داد: آرشام طالبی، محمدعلی بذاغی، سهیلا کاشف آذر، سونیا کثیری و مهناز میرجلیلی در این نمایش ایفای نقش می کنند . این نمایش در بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر مقاومت به صحنه میرود.
مهرنوش حسینی تاکید کرد: نمایشهای پذیرفته شده در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در سطح قابل قبولی اند. با دقت نظری که کارشناسان در مرحله ارزیابی و انتخاب انجام داده اند می توان گفت که در مجموع بهترین ها به جشنواره راه یافته اند.


 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار