جزئیات برنامه نوروزی صدا و سیما، سینما و سوره مهر اعلام شد

برنامه‌های نوروزی صدا وسیما از ۲۹ اسفند و سینما از ۲۳ اسفند اکران می‌شود. ثبت نام جشنواره نوروزی سوره مهر نیز از ۲۰ اسفند آغاز شده است.
کد خبر: ۲۸۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ - 12March 2018

جزئیات برنامه نوروزی صدا و سیما، سینما و سوره مهر اعلام شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه نوروزی صدا و سیما در ۹ شبکه به نمایش گذاشته می‌شود. ۷۸ قسمت سریال تولیدی، ۲۳۲ قسمت سریال تأمینی، ۲۷۴ فیلم سینمایی، ۳۷۰ قسمت مستند، ۶۰۰ قسمت انیمیشن، ۳۰۰ قسمت مسابقه، ۴۵۶ قسمت برنامه ترکیبی، ۹۰ قسمت برنامه گفتگو محور، ۲۰۹ قسمت برنامه معارفی و ۱۱۳ قسمت برنامه مرتبط راهیان نور پخش خواهد شد. برنامه‌های نوروزی صدا و سیما از ۲۹ اسفند ماه به روی آنتن می‌رود.

سال آینده ۱۷ سریال مربوط به ریشه‌های انقلاب و جمهوری اسلامی روی آنتن می‌رود. همچنین جشنواره شبکه‌ای از سال آینده برگزار خواهد شد. هر شبکه مسئولیت دارد که یک جشنواره درباره نماز، مسجد، سلامت، مستند و طنز روی آنتن ببرد.

اعلام جزئیات برنامه‌های سینما در ایام نوروز

بر اساس این گزارش، اکران نوروزی فیلم‌های سینما از چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در سراسر کشور آغاز می‌شود. فیلم انیمیشن «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان در گروه سینمایی آزادی، فیلم «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان در گروه سینمایی استقلال، فیلم «فراری» ساخته علیرضا داودنژاد در گروه سینمایی ماندانا، «خرگیوش» ساخته مانی باغبانی در گروه سینمایی زندگی، «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سرگروه کورش، «لونه زنبور» ساخته برزو نیک نژاد در سرگروه ایران و «مصادره» ساخته مهران احمدی در سرگروه جوان به نمایش در می‌آیند.

جشنواره نوروزی سوره مهر

جشنواره نوروزی سوره مهر در چهار بخش مسابقه عکاسی، نقاشی، خاطره نویسی و صدای کتاب برگزار می‌شود. زمان ثبت نام در این جشنواره از ۲۰ اسفند ماه آغاز و یک اردیبهشت ماه ۹۷ به پایان می‌رسد.

جهت شرکت در مسابقه عکاسی سوره مهر کافی است که علاقمندان یک عکس با محوریت کتاب‌های این انتشارات تهیه و آن را به دبیرخانه سوره مهر ارسال کنند. علاقمندان جهت شرکت در مسابقه نقاشی نیز تصویر ذهنی خود از شخصیت‌ها و نماد‌های کتاب‌های انتشارات سوره مهر را روی کاغذ نقاشی کنند.

در مسابقه خاطره نویسی نیز کافی است خاطرات جذاب یکی از مسافرت‌های اخیر خود از جمله مسافرت‌های نوروزی را بنویسد. شرکت کنندگان در مسابقه صدای کتاب نیز کافی است یک صفحه از کتاب‌های سوره مهر را انتخاب و آن صفحه را با صدای خود بخواند و ارسال کند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها