رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت:

فرهنگ تکریم از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس باید در جامعه ترویج شود

«صفرعلی براتلو» گفت: برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس، یکی از راه‌های فراموش نکردن مجاهدات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۸۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ - 12March 2018

فرهنگ تکریم از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس باید در جامعه ترویج شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «صفرعلی براتلو» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت، در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان سمنان که با حضور سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، «علی اکبری» مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز افتخار حضور در بین افرادی را داریم که برای این نظام و انقلاب افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه ما در گذشته تکلیف بزرگی را برعهده داشتیم که آن را به یک حماسه جاویدان تیدیل کردیم، ادامه داد: تکلیف ارزشمند گذشته از ما سلب نشده و وظیفه داریم با فرهنگ تکریم از رزمندگان در جامعه نسل جوان را با ایثارگران، شهدا و اهداف آن‌ها بیشتر آشنا کنیم.

براتلو از پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان چهره‌های ماندگار و ظرفیت‌های معتبر یاد کرد و یادآور شد: وظیفه ما این است که این ظرفیت‌ها را بروزرسانی کنیم و به جامعه بشناسانیم، نباید بگذاریم که پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند.

وی پیروزی جبهه مقاومت سوریه را حاصل الگوبرداری از دفاع مقدس دانست و گفت: الگو و تجارب دفاع مقدس است که امروز شاهد پیروزی در سوریه، عراق و لبنان هستیم و این پیروزی و این الگو حاصل زحمات و تلاش‌های رزمندگان جنگ تحمیلی بود.

براتلو عنوان کرد: رزمندگان ما با دست خالی به این جایگاه و موفقیت دست پیدا کردند و امروز نسبت به این مجاهدت بی‌توجه شدیم و پیشکسوتان را رها کردیم، برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس را یکی از راه‌های فراموش نکردن مجاهدات این رزمندگان است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری از دفاع مقدس به عنوان گنج یاد کرده و بر ضرورت استخراج گنج از دل دفاع مقدس تأکید کردند.

براتلو گفت: دشمنان درصدد ناکارامد جلوه دادن جایگاه رهبری در کشور هستند و پبشکسوتان جهاد و مقاومت باید هوشیار باشند و با انجام کارهای فرهنگی و بازگو نمودن موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی نقشه‌های دشمنان را نابود کنند.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در حوزه پیشکسوتان این اداره‌کل ارائه داد و سایر پیشکسوتان دفاع مقدس نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار