هویت عامل حمله به اقامتگاه سفیر ایران مشخص شد

یک رسانه اتریشی از مشخص شدن هویت عامل حمله به اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین خبر داده است.
کد خبر: ۲۸۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ - 12March 2018

رسانه اتریشی: هویت عامل حمله به اقامتگاه سفیر ایران مشخص شدبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، یک رسانه اتریشی روز دوشنبه عامل حمله به سفارت ایران در وین را یک فرد 26 ساله تبعه اتریش با اصالت مصری معرفی کرده است. 

روزنامه «کوریر» چاپ وین، نوشته است که این فرد 26 ساله به نام «محمد ای» دوشنبه شب با چاقو به اقامتگاه سفیر ایران در وین حمله کرد. 

رسانه اتریشی به نقل از منابع پلیس وجود انگیزه تروریستی در این حادثه در حال حاضر قابل تأیید یا رد کردن نیست. پلیس گفته اقامتگاه فرد مهاجم مورد بازرسی قرار گرفته اما هنوز نشانه‌ای درباره انگیزه‌های او یافت نشده است. 

پلیس می‌گوید: از محل سکونت «محمد ای» یک کامپیوتر شخصی، چند لوح فشرده و یک تلفن همراه ضبط کرده است. تحقیقات درباره این موضوع ممکن است چند روز طول بکشد. 

ساعت 23:30 شب گذشته یک مهاجم با سلاح سرد سعی داشت به اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران ورود کند که نهایتا در پی درگیری فرد مهاجم با سرباز نگهبان مقابل اقامتگاه مهاجم با شلیک گلوله کشته و سرباز نگهبان هم مجروح شد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه در این باره گفت: فرد مهاجم حدود 26 ساله و ظاهرا دارای تابعیت اتریشی است و درباره هویت و انگیزه اقدامش اطلاعی واصل نیست، پلیس اتریش بلافاصله در محل اقامتگاه در حضور می‌یابد و تحقیقات خود را شروع کرده و در یک همکاری خوب موضوع را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها