رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم:

راهیان نور را تا کشورهای عراق و سوریه گسترش می‌دهیم

رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: راهیان نور را به صورت بین‌المللی در محل شهادت شهدای عزیزمان در کشورهای عراق و سوریه گسترش خواهیم داد.
کد خبر: ۲۸۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ - 13March 2018

راهیان نور را تا مشهد شهدای ایران در سوریه و عراق گسترش می دهیم«علی بهرامی عمران» رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خورستان، اظهار داشت: از دوازدهم اسفند ماه به یاد همه شهدا علی‌الخصوص شهدای مازندران و به ویژه شهید «رحیم کابلی» که مسئول همین منطقه بود جهت خادمی زائرین شهدا در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک حضور پیدا کردیم.

وی هدف از خادم الشهدایی را رهرو شهدا بودن و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا عنوان کرد و افزود: این مناطق دوران جنگ را به یاد ما می آورد؛ از مسئولین انتظار داریم که به فکر گسترش هر چه بیشتر این مکان باشند.

این خادم الشهدا گفت: شهید «رحیم کابلی» یک رزمنده تمام عیار و اهل عمل بود و در اینجا هم خادمان به خصوص جوانان بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به زائرین شهدا هستند و هم افزایی خوبی بین خادمین جوان و پیشکسوت در اردوگاه حاکم است.

بهرامی تصریح کرد: آینده راهیان نور را بسیار روشن می‌بینم چون که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب با راهیان نور و راهیان ظلمات را به عینه در حال مشاهده هستیم.

وی متذکر شد: ان‌شاء‌لله کفر نابود خواهد شد و با نابودی گروه‌های تروریستی در سوریه، راهیان نور را به صورت بین‌المللی در محل شهادت شهدای عزیزمان در کشورهای عراق و سوریه گسترش خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار