مادر شهیدان حقیقی در مراسم روز بزرگداشت شهدا؛

شهدا از جان خود گذشتند مسوولین چه کردند؟

مادر دو شهید دفاع مقدس گفت: شهدا ما را می بینند، از ما و مخصوصا مسئولین که باید خدمت کنند می پرسند ما از جان گذشتیم شما چه کردید؟!
کد خبر: ۲۸۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ - 13March 2018

شهدا از جان خود گذشتند مسوولین چه کردند؟به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پنجمین کنگره ملی روز «بزرگداشت شهدا» صبح امروز (سه شنبه 22 اسفندماه) با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

مادر شهیدان محمدرضا و محمودرضا حقیقی در سخنانی از شهیدانی گفت که ناممکن ها را ممکن کردند و از خاک به افلاک رسیدند و اظهار داشت: این یادواره ها برای این است که ببینیم بعد از 40 سال چقدر در راه شهدا هستیم و تا چه اندازه در پی آمال و آرزوی آن ها قدم برداشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه دسیسه های دشمن برای تضعیف اعتقاد ما است، خاطرنشان کرد: همیشه می گوییم شهدا رفتند تا ایران و اسلام بماند، اما کسانی که تنها هدف آن ها خورد و خوراک و گشت زدن در دنیاست همیشه بهانه جویی خواهند کرد.

مادر شهیدان حقیقی تصریح کرد: شهدا ما را می بینند، از ما و مخصوصا مسوولین که باید خدمت کنند می پرسند ما از جان گذشتیم شما چه کردید؟!

وی تاکید کرد: ما با کسی سازش نداریم، دشمن با مرزهای ما کاری ندارد دشمن امروز قصد بمبارن عقاید ما مخصوصا جوان ها را در نظر دارد و می خواهد نسل جوان ما را در مقابل رهبری قرار دهند.

مادر شهید در بیان خاطره ای گفت: وقتی می گویم شهدا حاضر و ناظر هستند، خاطره ای در ذهنم تجلی می شود. فردی می خواست کتاب شهید حقیقی را بنویسد تعریف کرد شبی شخصی به خوابم آمد و گفت چرا دزدی کردی؟ گفتم من کاری نکردم یادم افتاد روز قبلش به مزار شهید حقیقی رفتم و از مزار کناری دو شاخه گل برداشتم و روی مزار شهید گذاشتم همین باعث شد شب خواب شهید را ببینم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار