ما توانستیم ۱۵۲/، ولی الله حیاتی:

«راهیان نور» مرور حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان است

فرماندار خرمشهر گفت: دوران دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که راهیان نور می‌تواند مرور آن حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۲۸۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ - 14March 2018

شعار «ما توانستیم» راهیان نور یادآور اعتقاد راسخ شهدا استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، دکتر ولی‌الله حیاتی فرماندار خرمشهر با حضور در یادمان شهدای عملیات کربلای 5 گفت: دوران دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که راهیان نور می‌تواند مرور آن حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس باشد.

وی افزود: راهیان نور جهشی عظیم به سمت آشنا کردن نسل جوان کشور با تاریخ مردان بزرگ و بی‌ادعایی که با نثار خونشان انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه شعار «ما توانستیم» راهیان نور یادآور اعتقاد راسخ شهدا به توانایی خودشان است و باید الگوی نسل جوان باشد، بیان کرد: جوانان با حضور در یادمان‌های شهدا درس فداکاری، ایثار و شجاعت را فرا می‌گیرند که می‌تواند به عنوان ثروتی عظیم با خود به یادگار ببرند.

حیاتی با اشاره به نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: راهیان نور در سال‌های اخیر به یک حرکت مستمر تبدیل شده که تا حدودی به اهداف والای خود که همان آشنایی نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است نزدیک شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شهدا حاضر و ناظر برعملکرد ما هستند ابراز داشت: شهدا زنده‌اند و هر کسی از اعماق وجود به شهدا تاسی کند به حاجت و نیازش خواهد رسید.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها