حجت الاسلام والمسلمین نعیمی در جشن میلاد کوثر:

نیروهای انقلابی باید مطالبه‌گر باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت رسول (ص) گفت: نیروهای انقلابی باید مطالبه‌گر باشند و در مقابل فعالیت‌های دشمن سکوت نکنند.
کد خبر: ۲۸۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ - 13March 2018

نیروهای انقلابی باید مطالبه‌گر باشندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جشن میلاد کوثر امروز (سه شنبه ۲۲ اسفند ماه) با حضور سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت رسول (ص)، مینو اصلانی مسوول بسیج جامعه زنان، پدر و مادر شهید حدادیان در سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

این برنامه به مناسبت روز شهید و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه خواهران شاغل در سپاه حضرت محمد (ص) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید مطالبه‌گر باشند، اظهار داشت: زندگان نمی‌توانند درک درستی از فضلیت شهید داشته باشند. شهدایی همچون شهید حدادیان چیزی از این دنیا را از دست ندادند و به درجه رفیع رسیدند اما ما نباید مقابل این شهدا بی مسوولیت باشیم. برخی منتظر هستند که رهبر معظم انقلاب در مساله‌ای ورود کنند، سپس پشت ایشان حرکت کنند. در حالی که ما باید وظیفه خودمان را بدانیم.

وی افزود: برخی مسوولین در برابر حادثه خیابان پاسداران و دیگر حوادث مشابه رخ داده در کشور سکوت کردند و یا به گونه‌ای رفتار کردند که آب در دل آن‌ها تکان نخورد.

وی خاطرنشان کرد: روزی گروهی نزد حضرت رسول (ص) رفتند و درخواست کردند برای بیماری آن‌ها دوایی بدهند. پیامبر فرمودند که شیرشتر بخورند. زمانی که این گروه از شیرشتر خوردند و شفا گرفتند، چوپان را کشتند و شترها را با خود بردند. روز بعد وقتی پیامبر از موضوع اطلاع یافتند، دستور دادند آنها را دستگیر و مجازات کنند. این در حالی است که در کشور ما پس از وقوع حادثه‌ای، مسوولان سکوت کرده و یا برخی خانواده شهدا را تحت فشار قرار می‌دهند تا رضایت دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها