مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان:

عملیات بهسازی ۱۹ گلزار شهدای سمنان در دستور کار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: عملیات ساخت و بهسازی ۱۹ گلزار شهدای این استان در دستور کار است.
کد خبر: ۲۸۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ - 14March 2018

عملیات بهسازی ۱۹ گلزار شهدای استان سمنان در دستور کار استبه گزارش  دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «حسن فریدون» در دیدار با خانواده‌های شهدا به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان با بیان اینکه ۲۴۸ گلزار شهدا در استان وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد ۲۲۸ گلزار تکمیل‌ شده و بهسازی ۱۹ گلزار دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای پروژه‌های ورزشی ایثارگران نیز هستیم، افزود: مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران شاهرود از محل کمک‌های استانداری و برنامه‌ و بودجه استان در دست‌ ساخت است که طبق پیش‌بینی‌ها مرحله نخست این مجتمع به‌زودی تحویل بنیاد شهید خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با بیان اینکه ۲۴۰ فعالیت عمومی برای خانواده معظم شهدا در سطح استان صورت گرفته است، ابراز داشت: ۲۲ مدرسه شاهد، ۵۰ دانشگاه و مراکز آموزش عالی در استان سمنان وجود دارد که از تعداد 2 هزار و ۴۵ دانشجو ۳۲۶ نفر در قالب طرح شاهد در این مراکز تحصیل می‌کنند.

فریدون با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۵۰ نفر از جانبازان زیر ۲۵ درصد از مستمری بهره‌مند هستند، تصریح کرد: در بخش درمانی نیز خانواده‌های ایثارگران از 8 هزار و ۵۰۰ بیمه پایه و ۲۰ هزار و ۵۰۰ بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال ترویج سیره شهدا در جامعه هستیم، افزود: باید توجه کنیم که آزادی و امنیت خود را مدیون خون شهدا و لاله‌هایی هستیم که اکنون در خاک خفته اند لذا باید علاوه بر پاسداشت مقام شهدا خانواده‌های آن‌ها نیز مورد تکریم واقع شوند و دستگاه‌های اجرایی در تسهیل امور اداری جانبازان دوران جنگ و مادران و پدران سالمند که فرزند شهید دارند کوشا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار