مادر شهید حدادیان در جشن میلاد کوثر تشریح کرد؛

ماجرای هدیه شهید «زین‌الدین» به شهید «حدادیان»

مادر شهید حدادیان با بیان اینکه هیچ چیز در عالم گم نمی‌شود، گفت: محمدحسین در دوران حیاتش به نیابت از شهید زین الدین زیارت عاشورا خواند و حالا که شهید شده، این شهید مراسمش را به او هدیه داد.
کد خبر: ۲۸۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ - 13March 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جشن میلاد کوثر (امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه) با حضور سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، مینو اصلانی مسوول بسیج جامعه زنان، پدر و مادر شهید حدادیان در سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

این برنامه به مناسبت روز شهید و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه خواهران شاغل در سپاه حضرت محمد (ص) برگزار شد.

در این مراسم از پدر و مادر شهید محمد حسین حدادیان و جمعی از بانوان پاسدار تجلیل شد.

شهید زین الدین مراسمش را به محمدحسین هدیه داد

مادر شهید حدادیان در بیان خاطره‌ای اظهار داشت: محمدحسین کمدی داشت که درب آن را قفل می‌کرد. پس از شهادت وی، پدرش درب کمد را باز کرد و دست نوشته‌هایش را خواندیم. در یکی از برگه‌ها اسامی شهدا را نوشته بود که به نیابت آن‌ها زیارت عاشورا بخواند.

وی افزود: روز گذشته جمعی از دانش‌آموزان و مربیان مدرسه فرهنگ به خانه ما آمدند. دانش‌آموزان پشت عکس شهید زین‌الدین جمله‌ای نوشته بودند و آن را به ما هدیه دادند و گفتند که قصد داشتند در سالگرد شهادت زین‌الدین در مدرسه مراسم بزرگداشتی برای این شهید برگزار کنند؛ اما به جهت مصادف شدن سالگرد شهادت شهید زین‌الدین با شهادت محمدحسین به منزل ما آمدند و  برنامه را تغییر دادند.

وی خاطرنشان کرد: همسرم نیز برگه دست نوشته محمدحسین را نشان داد و گفت که محمدحسین به نیابت از شهید زین‌الدین زیارت عاشورا خوانده است؛ از این رو شهید زین‌الدین مراسمش را به محمدحسین هدیه داد.

 مادر شهید حدادیان تاکید کرد: محمدحسین جمله امام راحل را تکرار می‌کرد و می‌گفت «عالم محضر خداست. در محضر خدا معصیت نکنید.» هیچ چیز در عالم گم نمی‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار