استاندار سمنان:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب است

«سید شهاب‌الدین چاووشی» با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب است، گفت: تکریم خانواده‌های شهدا باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
کد خبر: ۲۸۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ - 16March 2018

زنده نگهداشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سید شهاب‌الدین چاووشی» استاندار سمنان در جلسه گرامیداشت روز شهدا به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع دشمنی‌ها روبرو بودیم و شهادت تنها ابرازی بود که توانست امنیت امروز ما را تضمین کند، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است و همواره باید در راستای تکریم آن‌ها و خانواده‌های شهدا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز امانتدار شهیدان است، افزود: شهدا برای استقرار نظام جمهوری اسلامی به درجه شهادت نائل آمدند و باید با خدمتگزاری و خدمت صادقانه قدردان آن‌ها باشیم و بدانیم هر روز متعلق به شهدا است و راه آن‌ها تداوم دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرهنگ شهادت و راه شهدا باید در جامعه تبیین شود، اظهار کرد: بی شک نسل چهارم انقلاب دلاوری‌های شهدای دوران دفاع مقدس را درک نکرده است و بنابراین این مطلب مهم می‌طلبد تا کسانی که در راه آرمان‌های اسلام فداکاری کردند به جوانان معرفی شوند.

چاووشی با بیان اینکه شهیدان مظهر هدف و تلاش و تداوم هستند، تصریح کرد: بی شک کار شهدای انقلاب در طول تاریخ بی نظیر است چراکه آنها با آرمان های بلند خود برای امنیت امروز ما به شهادت رسیدند و امروز باید این اهداف در جامعه مطرح شود و چراغ راه شهیدان را که تلاش و کوشش برای حفظ نظام است را برافروخته نگه‌داریم.

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و نزد پرودگار روزی می خورند، گفت: در روز شهدا باید یادی از مادرانی کنیم که فرزندان خود را به جبهه‌ها فرستادند و همواره باید آن‌ها را به بهانه‌های مختلف مورد تکریم قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها