نوبخت در نشست خبری:

حقوق اسفندماه کارمندان دولت و نیروهای مسلح پرداخت شد

سخنگوی دولت گفت: بر اساس گزارشی که تا پیش از این جلسه نیز با خزانه بررسی شد، پرداخت حقوق همه دستگاه‌ها انجام شده است.
کد خبر: ۲۸۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 13March 2018

حقوق اسفندماه کارمندان دولت و نیروهای مسلح پرداخت شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه 22 اسفندماه) در آخرین نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه در سال 96، اظهار داشت: در هفته گذشته مرکز آمار ایران گزارش 9 ماهه رشد اقتصادی کشور را اعلام کرد و همانطور که قبلا اعلام شده بود سیاست دولت برای مهم‌ترین هدف اقتصاد مقاومتی و توسعه که رشد اقتصادی است از 2 مسیر دنبال می‌شود.

وی افزود: یک مسیر فعال کردن واحدهای تولیدی است و دیگری اتمام و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی دولتی است.

نوبخت در خصوص آخرین وضعیت پرداخت‌های تسهیلاتی  به واحدهای تولیدی، اظهار داشت: بر اساس گزارش روز گذشته نظام بانکی و وزارت صنعت، مجموعا 17 هزار 474 میلیارد تومان به 26 هزار و 678 بنگاه پرداخت شده است. بخش دیگری نیز از طرف دولت به طرح‌های عمرانی کمک شده که بالغ بر 33 هزار و 454 هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با 18 هزار 643 میلیارد تومان که در سال گذشته پرداخت شده بود، رشد 79 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: به درستی باید ذهن جامعه روشن شود؛ چرا که برخی از رسانه‌ها از کسری بودجه سخن می‌گویند.

سخنگوی دولت در خصوص پرداخت حقوق کارکنان دولت تصریح کرد: بر اساس گزارشی که تا پیش از این جلسه نیز با خزانه بررسی شد، پرداخت حقوق همه دستگاه‌ها انجام شده و به حساب فرد فرد کارکنان واریز شده است.

وی ادامه داد: البته در خصوص حقوق نیروهای مسلح به حساب سازمان‌ها واریز شده است و آنها واریز به حساب افراد را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار