فرماندار همدان:

وظیفه مسئولان در مقابل جانفشانی شهیدان بسیار سنگین است

فرماندار همدان گفت: امروز در مقابل دلیرمردی‌ها و شجاعت‌های شهدایی که در طول انقلاب و دفاع مقدس جانفشانی کردند هم مردم و هم مسئولین وظیفه بسیار سنگینی را بر عهده دارند.
کد خبر: ۲۸۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ - 13March 2018

وظیفه مسئولان در مقابل جانفشانی شهیدان بسیار سنگین استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «علی تعالی» فرماندار شهرستان همدان در مراسم بزرگداشت روز شهید که در حسینیه باغ بهشت شهر همدان برگزار شد با گرامیداشت مقام شهدا و تبریک به مناسبت فرارسیدن 22 اسفندماه سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین روز شهید اظهار داشت: توصیف عظمت‌ها و بزرگی‌های شهیدان از زبان ما شایسته نیست و برای وصف مقام این شیردلان باید به سخنان امام راحل رجوع کنیم.

وی در ادامه جانبازان را شهدای زنده امروز ایران اسلامی خواند و با اشاره به اینکه سخنان رهبر کبیر انقلاب برگرفته از قرآن است افزود: به گفته امام خمینی (ره) شهدا شمع محفل بشریت هستند.

تعالی همچنین با بیان اینکه شهدا زنده بوده و ناظر بر رفتار و کردار همه ما هستند خاطرنشان کرد: شهدا می‌توانند برطرف کننده بسیاری از گرفتاری‌های ما باشند و حاضر و ناظر بودن این جان‌برکفان را نیز می‌شود از خاطرات خانواده شهدا استخراج کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر درخواست خالصانه‌ای از شهدا داشته باشیم به حتم جواب می‌دهند تصریح کرد: امروز در مقابل دلیرمردی‌ها و شجاعت‌های شهدایی که در طول انقلاب و دفاع مقدس جانفشانی کردند هم مردم و هم مسئولان وظیفه بسیار سنگینی را بر عهده دارند.

فرماندار همدان یادآور شد: ادامه دادن راه شهیدان، پیروی از رهبری، استکبارستیزی و یقینی که شهدا از انجام کارهای خود داشتند بدون شک پیام امروز این فرزندان ایران اسلامی که جان خود را برای اعتلای اسلام دادند به همه ما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها