نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

می‌توان با تشکیل تیم‌های نظارت به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسیدگی کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با تشکیل تیم‌های نظارتی می‌توان به مسایل و مشکلات مختلف خانواده‌های شهدا و ایثارگران در طول روزهای مختلف سال رسیدگی و آنها را به نحو مقتضی پیگیری کرد.
کد خبر: ۲۸۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ - 15March 2018

با تشکیل تیم های نظارت میتوان به مشکلات مختلف خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسیدگی کردبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز اظهار داشت: با تشکیل تیم های نظارتی می‌توان به مسایل و مشکلات مختلف خانواده های شهدا و ایثارگران در طول روزهای مختلف سال رسیدگی و آنها را به نحو مقتضی پیگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه این تیم‌‌ها باید با حضور در شهرها، روستاها، بخش‌ها و محلات مختلف استان از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند، یادآور شد: بسیاری از این خانواده‌ها فقط نیازمند محبت‌های خشک و خالی هستند که باید به این نیازمندی‌ها پاسخ داده شود.

امام جمعه تبریز تجلیل از مادران، پدران، فرزندان و همسران شهدا را تکریم فرهنگ شهادت و دفاع مقدس خواند و افزود: نه تنها آیین‌های مربوط به پاسداشت شهدا باید روز به روز ارتقا و افزایش یابد، بلکه می‌توان با برگزاری چنین مراسم‌هایی نسبت به توسعه و گسترش فرهنگ اصیل شهادت گام‌های اساسی برداشت، چون این آیین ها در حقیقت تکریم شخص نیست، احترام به فرهنگ شهداست.

وی، بی‌اعتنایی به فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب علیه جمهوری اسلامی خواند و با تاکید بر اینکه آحاد مردم و مسئولان در قبال این فرهنگ مسئولیت دارند، گفت: باید در مقابل کسانی که تلاش دارند به نحوی آرمان‌های شهدا را از بین ببرند، ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها