خاتمی:

صلابت امروز ایران به برکت خون پاک شهیدان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تفکر ما روحیه شهادت‌طلبی است، گفت: قدرت و صلابت امروز ما به برکت خون پاک شهیدان است.
کد خبر: ۲۸۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ - 15March 2018

به گزارش دفاع پرس از زنجان، «آیت‌الله شیخ علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در مراسم تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار شهادت با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و مشخص شدن ماهیت و شعار و حرف انقلاب، دشمنان به این نتیجه رسیدند که این انقلاب برای ابرقدرت بزرگ شرق و غرب خطر بزرگی است، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران، ماهیت ترکیبی دولت موقت نشان داد، که نمی‌تواند ضد امپریالیسم باشد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا دشمن گروهک‌هایی را در داخل تجهیز و شعارهای قومیتی و بحث خودگردانی در استان‌های مختلف کشور را مطرح کرد، افزود: اما امام راحل همچون کوه در مقابل آنها ایستادگی کرد و ذره‌ای از اصول خود کوتاه نیامدند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه گام نخست برای شکستن این تفکر، تجزیه ایران به سه کشور بود، تصریح کرد: مطالعات آنها دیمی نبوده و بر روی این موضوع محاسبه و مطالعه کرده بودند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن از همه تجهیزات نظامی و نیروهای ما به دقت خبر داشت، افزود: اما با این وجود دشمن در سال چهارم جنگ تحمیلی  احساس کرد که نمی‌تواند در برابر ایران پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه دشمن متوجه شد که ایران کنونی، ایران زمان پهلوی و سلاطین گذشته نیست، گفت: در زمان پذیرش قطعنامه بیشتر از خود ما، دشمن از این مهم خوشحال شد.

آیت الله خاتمی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر جنگ نرم در دستور کار دشمن قرار دارد گفت: ما به شهدا نیاز داریم و شهدا در اوج رحمت خداوند قرار دارند.

وی با بیان اینکه تفکر ما روحیه شهادت طلبی است، تصریح کرد: قدرت و صلابت امروز ما به برکت خون پاک شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی، با قدرت ایثار و شهادت رزمندگان بود که یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیافتاد، ابراز کرد: جنگ نظامی ظاهراً تمام شده اما همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرموده‌اند، دفاع همچنان باقی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار