موسوی:

فعالان رسانه روحیه خودباوری شهدا را به جامعه تزریق کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: همه فعالان رسانه و فضای مجازی باید امید، نشاط، شادابی و خودباوری شهدا و آرمان‌های شهدا را به جامعه تزریق کنند.
کد خبر: ۲۸۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ - 15March 2018

به گزارش دفاع پرس از زنجان، «سید بیوک موسوی» معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر اینکه رزمندگان در جبهه‌ها دلاورانه حضور داشتند، اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های بسیار ارزشمندی برای جامعه اسلامی ما هستند.

وی با اشاره به اینکه هر چه داریم متعلق به شهدا است، تصریح کرد: همه بزرگان در صحبت و عمل گفته‌اند که اگر این انقلاب 40 سالگی خود را تجربه کرده به واسطه شهدا و این سرمایه‌های ارزشمند بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه زحمات زیادی نیز در کشور طی سال‌های گذشته کشیده شده است، خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه در این کشور متعلق به شهدا است.

موسوی با بیان اینکه خون به ناحق ریخته شهیدان، انقلاب اسلامی ایران را به این مرحله رسانده است، گفت: ما نیز در عمل باید جامعه را هر چه بیشتر به سوی این کرامت‌های اجتماعی سوق دهیم.

وی با تأکید بر اینکه شهادت ویژگی پاک باخته بودن لازم دارد، گفت: شهدا ستاره‌های درخشان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزود: همه فعالان رسانه و فضای مجازی باید امید، نشاط، شادابی و خودباوری شهدا و آرمان‌های شهدا را به جامعه تزریق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار