یادداشت/ حمید محجوب

زوار راهیان نور سفیران شهدا در جامعه می‌شوند

حضور برخی نوجوانان و جوانان در این مناطق اگرچه تحول خاصی در روحیات آنها خواهد گذاشت، مهم‌تر این است که آنها سفیران شهدا در جامعه می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ - 14March 2018

زوار راهیان نور سفیران شهدا در جامعه می‌شوند

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس ـ حمید محجوب؛ اردوهای راهیان نور در حالی از چندسال گذشته در کشور آغاز شده که دستاوردهای آن به حدی بالاست که افراد شرکت کننده احساس می‌کنند در این سفر تنها یک نفس تا رسیدن به پروردگار متعال فاصله دارند. زیرا با منش و مرام انسان‌هایی در طول این سفر آشنا می‌شوند که جان با ارزش خود را بدون هیچ چشم‌داشتی تقدیم خدای خود کردند.

یکی از زوار راهیان نور می‌گفت: بی‌شک از این لحظه و از امروز نگاهم به زندگی متفاوت شده است...اینجا حال و هوایش کربلایست و بوی عاشورا می‌دهد...

آری، درست است، حال و هوای مناطق جنگی عملیاتی کشور به گونه‌ای است که شما در آن فضا بشدت منقلب می‌شوید و دوست دارید زودتر تغییراتی در سبک زندگیتان بدهید و آن را نزدیک‌تر به زندگی شهدا کنید. وجب به وجب آن مناطق قدمگاه شهدایی است که برای نه خاک، که اعتقادشان به ولایت و خدای خود از تمام آرزوهای دنیوی خویش جدا شدند و مردانه و حسین‌وار در برابر دشمنان ایستادند تا ثابت کنند انقلابی که به رهبری امام راحل به ثمر رسیده است، با خیال صدامیان قافیه را نخواهند باخت.

حضور برخی نوجوانان و جوانان در این مناطق اگرچه تحول خاصی در روحیات آنها خواهد گذاشت، اما مهم‌تر این است که آنها سفیران شهدا در جامعه می‌شوند و هر کدامشان می‌توانند با حفظ روحیه شهادت‌گونه تاثیر بسزایی در دیگر افراد بگذارند.

این حضور چشمگیر در مناطق دوران دفاع مقدس پیامی برای دشمنان است تا بدانند با تحریم کردن کشور، نمی‌توانند قلب جوانان ما را تسخیر کنند و این قلب‌ها به عشق مملکت و ولایت در سینه می‌تپد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار