اختصاصی دفاع پرس/ سرهنگ عشقی خبر داد؛

تبادل ۱۱۸ شهید تازه تفحص شده در مرز خرمشهر

مسؤول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم تبادل ۱۱۸ شهید دفاع مقدس فردا ساعت ۹ صبح در مرز شلمچه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ - 14March 2018

تبادل ۱۱۸ شهید تازه تفحص شده در مرز خرمشهرسرهنگ حسین عشقی مسؤول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به تفحص شهدا در عراق اظهار داشت: پس از تفحص‌های انجام شده در خاک عراق فردا مراسم تبادل ۱۱۸ شهید دفاع مقدس با حضور عشایر بختیاری استان خوزستان در مرز خرمشهر برگزار می‌شود.

عشقی ادامه داد: این شهدا در جزیره بواریان، منطقه کتیبان و زبیدات عراق تفحص‌شدند و در طی عملیات رمضان، تک پشتیبانی والفجر ۸ و عملیات کربلای ۴ به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال فردا در مرز خرمشهر برگزار می‌شود، گفت: این شهدا ابتدا به شهرستان ایذه منتقل خواهند و پس از برگزاری مراسم به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند.

مسؤول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از شهدای تازه تفحص شده از مشهد مقدس هستند به آنجا منتقل خواهند شد و بخشی دیگر در معراج شهدا نگهداری و برای تحویل سال آماده خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها