سردار شیرازی:

وظایف دفتر عقیدتی سیاسی در ستاد کل نیرو‌های مسلح افزایش یافت

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا گفت: وظایف دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تدبیر فرمانده معظم کل قوا افزایش یافته که بخشی از این وظایف مربوط به نظارت بر کار فرهنگی و معنوی در نیرو‌های مسلح به صورت وسیع‌تر است.
کد خبر: ۲۸۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ - 14March 2018

ارتقاء وظایف دفتر عقیدتی سیاسی در ستاد کل نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در مراسم تودیع و تکریم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: وظایف دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تدبیر فرمانده معظم کل قوا افزایش یافته که بخشی از این وظایف مربوط به نظارت بر کار فرهنگی و معنوی در نیرو‌های مسلح به صورت وسیع‌تر و ماموریت سیاست‌گذاری است.

وی افزود: فرمانده معظم کل قوا اجازه دادند در دفتر عقیدتی سیاسی کل نیرو‌های مسلح مرکز راهبردی فرهنگی وجود داشته باشد.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در ادامه عنوان کرد: در حکم فرمانده معظم کل قوا در انتصاب حجت الاسلام سعیدی به عنوان رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح چند نکته‌ای را ذکر کرده از جمله ارتقاء سطح آمادگی های معنوی، ارتقاء سطح بصیرت دینی در بین فرماندهان، کارکنان، وظیفه‌ها، خانواده نیروهای مسلح و عناصر وابسته (بازنشستگان) نیروهای مسلح، سیاست گذاری، هماهنگی و نظارت و تعامل نزدیک و هم افزا با ستاد کل نیروهای مسلح.

وی ادامه داد: نظارت بر کار فرهنگی و معنوی در نیروهای مسلح به صورت وسیع‌تر توسط دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح باید صورت گیرد زیرا مقام معظم رهبری انتظارات وسیع‌تری در خصوص معنویت افزایی در نیروهای مسلح دارند.

سردار شیرازی بیان داشت: موضوع دیگری که باید به آن توجه شود معنویت افزایی در خانواده نیروهای مسلح است موضوعی که تاکنون توفیق مورد نظر در این رابطه حاصل نشده است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار