دوازدهمین یادواره شهدای حادثه تروریستی «تاسوکی» در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز گفت: دوازدهمین یادواره شهدای حادثه تروریستی «تاسوکی» روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 14March 2018

دوازدهمین یادواره شهدای حادثه تروریستی «تاسوکی» در سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «علی محبی» فرمانده سپاه شهرستان نیمروز اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار جمهوری اسلامی در جهان هستند و این انقلاب حاصل ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران و به ویژه شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آن‌ها است.

وی افزود: حفظ احترام خانواده معظم و معزز شهدا باید مورد توجه همگان باشد و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در روز قیامت شرمنده شهدا و خانواده‌های آنان نباشیم، چون که شهدا رفتند تا ما بتوانیم در سایه امنیت و آرامش در جامعه زندگی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای جامعه به خصوص نسل جوان هستند، ادامه داد: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان و آشنایی آنان با سیره و راه این عزیزان برگزاری یادواره شهدا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قدردانی از خانواده‌های شهدا وظیفه دینی و ملی همه ما است و در ایران اسلامی خانواده‌های شهدا از شأن و منزلت بسیار بالایی برخوردار هستند.

محبی بیان داشت: از همین رو دوازدهمین یادواره شهدا و شهیدان روحانی فاجعه تروریستی تاسوکی روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه در مجتمع فرهنگی سردار شهید «حبیب لک‌زایی» آستان مقدس گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار