مراسم بزرگداشت شهیدان باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهیدان باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر امروز در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ - 14March 2018

مراسم بزرگداشت شهیدان باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، مراسم بزرگداشت شهیدان باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر در سالروز شهادت سردار سرلشکر پاسدار مهدی باکری، امروز (چهارشنبه) در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، استاندار آذربایجان غربی، سردار سرتیپ پاسدار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، احسان باکری فرزند سرلشکر پاسدار شهید حمید باکری، مسئولین استان و آحاد مختلف مردم شهیدپرور ارومیه برگزار شد. 

در این مراسم محمدباقر قالیباف گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد و دوران پرافتخار دفاع مقدس در سه ویژگی خلاصه می‌شد. اولین ویژگی «اداره جنگ توسط مردم» بود، دومی «فرهنگ فداکاری و روحیه مجاهدت در میدان دفاع مقدس» و سومی نیز مردم اهل پرداخت هزینه بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استفاده از مردم در تصمیم‌گیری‌های جامعه و حل مشکلات جامعه توسط مردم را بهترین راه کار برای مبارزه با تحریم های اقتصادی دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس هر کس بهتر بود در میدان جنگ بکارگیری می شد ولی امروز هر کس قوی‌تر است را بکار‌گیری می کنند.

وی در ادامه توجه به جوانان این مرز و بوم را بر نگاه به بیرون اولویت اول مسئولان کشور دانستند و دو رکن اساسی انقلاب اسلامی ایران را اسلام و مردم معرفی کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار