مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

بزرگترین و عزیزترین مفاخر کرمان خانواده‌‌های معظم شهدا هستند

«محمدمهدی ابوالحسنی» گفت: بزرگترین و عزیزترین مفاخر کرمان خانواده‌های معظم شهدا هستند و اگر بخواهیم زیباترین زندگی را داشته باشیم، باید با رویکرد و منش شهدا و عمل کردن به وصیت‌نامه‌های آن‌ها حرکت کنیم.
کد خبر: ۲۸۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ - 14March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سرهنگ «محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از «اسوه‌های صبر و مقاومت» که در دبیرستان دخترانه فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین و عزیزترین مفاخر کرمان، خانواده‌های معظم شهدا هستند.

وی افزود: ما باید قدردان مادران، همسران و دختران بزرگوار شهدا باشیم و امروز روز تجلیل از این اسوه‌ها است، کسانی که با جان و دل فرزندان‌شان را پرورش دادند و با اخلاص راهی دفاع از اسلام کردند.

ابوالحسنی در ادامه با بیان خاطراتی که از خانواده‌های شهدایی که در مجلس حضور داشتند، با اشاره به وصیت‌نامه شهید «محسن برهانی» اظهار داشت: وقتی این وصیت‌نامه را در جمعی از استادان ادبیات فارسی خواندم، آن‌ها گفتند که از یک نوجوان 17 ساله بعید است که چنین مطالب پر محتوایی را نوشته باشد.

وی با تأکید به مطالعه وصیت‌نامه شهدا، افزود: اگر بخواهیم زیباترین زندگی را داشته باشیم، باید با رویکرد و منش شهدا و عمل کردن به وصیت‌نامه‌های آن‌ها حرکت کنیم.

بزرگترین و عزیزترین مفاخر کرمان خانواده معظم شهدا هستند // در حال ویرایش

خاطرنشان می‌شود در این مراسم، از «فاطمه کرمی» همسر جانباز «انجم‌شعاع» و مادر بزرگوار شهیدان «مجید و حمیدرضا انجم‌شعاع» و خواهر 2 شهید «غلام عباس و حمیدرضا کرمی»، مادر بزرگوار شهید «محسن برهانی»، همسر شهید «حیسن بادپا»، همسر شهید «اصغر دهقان»، دختر شهید «علیمی» و دختر شهید «احمدی» تجلیل شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها