ما توانستیم ۱۵۷/ رهبر در گفت و گو با دفاع پرس:

امروز دشمن رویکرد نفوذ و رخنه فرهنگی را در دستور کار خود دارد

رییس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه دشمن امروز متوجه شده با رویکرد نظامی نمی‌تواند کاری انجام دهد، گفت: امروز دشمن رویکرد نفوذ و رخنه فرهنگی را در دستور کار خود دارد.
کد خبر: ۲۸۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ - 14March 2018

امروز دشمن رویکرد نفوذ و رخنه فرهنگی را در دستور کار خود داردفرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد در بازدید از یادمان شلمچه در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره با اینکه امیدوارم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار داشت: فضای معنوی و دوست داشتنی بر یادمان شلمچه حاکم است و انسان نمی خواهد و نمی تواند به چیزی جز شهدا فکر کند.

وی ادامه داد: شهیدان به ما درس استقامت یاد دادند و با همه موانع و مشکلاتی که در پیش رو داشتند دست از مقاومت بر نداشتند و همین امر موجب پیروزی و سربلندی آنان شد.

رهبر با بیان اینکه دشمن شناسی و بصیرت یکی از رمز‌های پیروزی در طول هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان با ایمان و بصیر راه را فراموش نکردند و با ایمان راسخ با همه دنیا مقابله کردند. دفاع مقدس نماد تمام ایمان در مقابل تمام کفر بود.

وی با اشاره به این که شهدا با خونشان سرزمین ما را رنگین کرده اند و امروز با به خاطر همین خونها زنده ایم، بیان داشت: جوان امروز ما با جوان چهل سال گذشته هیچ تفاوتی ندارد، هردو خون ایرانی و اسلامی در بدنشان است و دشمن می داند با رویکرد نظامی نمی تواند با ایران و جوانان غیور ایرانی رودرو شود و به همین دلیل رویکرد نفوذ و رخنه فرهنگی را در میان اقشار مختلف جامعه برگزیده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار