همسر شهید «سعید انصاری» عنوان کرد؛

شهید «انصاری» مدافع حرمی بود که با وجود درآمد بالا، دل از دنیا برید و رفت

«فاطمه جعفری» گفت: روز آخری که می‌رفت، سِمَت خیلی خوبی داشت و ماشین صفر هم زیر پایش بود. اما علی‌رغم این‌که حقوق خوبی داشت، خیلی راحت از مال دنیا دل می‌برید. بعداً مشخص شد که وی چقدر به بی‌بضاعت‌ها کمک می‌کرد و برای زوج‌های نیازمند جهیزیه تهیه می‌کرد و من هم از خیلی از این کارهایش بی‌خبر بودم.
کد خبر: ۲۸۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ - 14March 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «فاطمه جعفری» همسر شهید مدافع حرم «سعید انصاری»، امروز (چهارشنبه) در مراسم جشن تولد فرزندش «حسین انصاری» که در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی با «سعید» ازدواج کردم گفت که من از خدا «زینب» و «حسین» می‌خواهم و هرچه که می‌خواست را هم از خداوند می‌گرفت. خدا وقتی «حسین» را به ما داد روحیه‌اش عوض شد و می‌گفت «من هروقت که رفتم دوست دارم یک مرد در خانه‌ام باشد».

وی با تأکید بر این‌که همسر شهیدش همیشه به‌ راحتی از دنیا دل می‌برید، گفت: روز آخری که می‌رفت، سِمَت خیلی خوبی داشت و ماشین صفر هم زیر پایش بود. اما علی‌رغم این‌که حقوق خوبی داشت، خیلی راحت از مال دنیا دل می‌برید. وقتی که شهید شد برخی مسئولین به خانه ما آمدند و خیلی تعجب کردند که چرا این‌قدر ما در سادگی زندگی می‌کنیم، در حالی که «سعید» حقوق بالایی داشت. بعداً مشخص شد که وی چقدر به بی‌بضاعت ها کمک می‌کرد و برای زوج‌های نیازمند جهیزیه تهیه می‌کرد و من هم از خیلی از این کارهایش بی‌خبر بودم.

شهید مدافع حرمی که با وجود درآمد بالا، دل از دنیا برید و رفت

همسر شهید انصاری به مشکلات جانبازی این شهید والامقام اشاره کرد و بیان داشت: با این‌که شیمیایی شده بود و خرج داروهایش هم زیاد بود، اما هیچ وقت به دنبال تشکیل پرونده جانبازی‌ نمی‌رفت و می‌گفت «من از نظر مالی تأمین هستم و نیازی ندارم که هزینه درمانم را از بیت‌المال بگیرم».

وی ادامه داد: همکارش می‌گفت که هر زمان موعد پرداخت خمس وی فرا می‌رسید، یک مبلغی را به محل کارش می‌داد و می‌گفت که ممکن است دِینی از بیت‌المال گردن من باشد یا این‌که از خودکار بیت‌المال استفاده شخصی کرده باشم.

همسر شهید انصاری به دست‌نوشته‌های شهید اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اواخری که می‌خواست برود در دست‌نوشته‌هایش نوشته است که «خدایا مرا در راه امام حسین (ع) تکه تکه کن و سر از بدنم جدا کن».

وی با بیان این‌که فرزندم حسین به انگشترهای پدرش بسیار علاقه داشت، افزود: وقتی همسرم رفت، 2 عدد از انگشترهایی که «حسین» بیشتر به‌ آن‌ها علاقه داشت را برایش به یادگاری گذاشت و پشت جعبه آن هم نوشت و امضا کرد که من این انگشترها را برای «حسین» گذاشته‌ام. که من بعد از شهادتش در کشوی شخصی‌اش آن‌ها را پیدا کردم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار