نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت:

باید پیام شهدا را منتقل و از آن صیانت کنیم/ دشمنان داخلی به جان فرهنگ و اعتقادات ما افتاده‌اند

حجت‌الاسلام «علیزاده» گفت: شهدا کار حسینی کردند به لقاءالله پیوستند، اما کار زینبی که بر عهده ما است سخت‌تر است، چون باید پیام شهدا را منتقل و از آن صیانت کنیم که این متوجه همه افراد جامعه است؛ باید در مقابل ایثار شهدا مسئولیت داشته باشیم.
کد خبر: ۲۸۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ - 14March 2018

باید پیام شهدا را منتقل و از آن صیانت کنیم/ دشمنان داخلی به جان فرهنگ و اعتقادات ما افتاده‌اندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام «علیزاده» نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم جشن تولد «حسین انصاری» فرزند شهید مدافع حرم «سعید انصاری» که در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد، با تأکید بر این‌که کار زینبی در مقابل کار حسینی سخت‌تر و سنگین‌تر است، اظهار داشت: شهدا کار حسینی کردند به لقاءالله پیوستند، اما کار زینبی که بر عهده ما است سخت‌تر است، چون باید پیام شهدا را منتقل کنیم و از آن صیانت کنیم که این متوجه همه افراد جامعه است؛ باید در مقابل ایثار شهدا مسئولیت داشته باشیم.

وی با بیان این‌که ما مدیون شهدا و نیز مدیون صبوری فرزندان آن‌ها هستیم، افزود: شهیدان زنده‌اند و نظاره‌گر پیروزی‌هایی که ما کسب می‌کنیم و مراسم‌هایی برای آن‌ها برگزار می‌کنیم هستند و از این امور خوشحال می‌شوند، اما در مقابل کم‌کاری‌ها رنجیده می‌شوند.

حجت‌الاسلام علیزاده با تشکر از خبرگزاری دفاع مقدس برای برگزاری مراسم جشن تولد «حسین انصاری» فرزند شهید مدافع حرم «سعید انصاری»، خاطرنشان کرد: این فضا واقعا همان فضای خاکریزهای اول جبهه را برای من تداعی کرد، با فرق این‌که آن روز براساس آن زمان و امروز نیز براساس فضایی که در آن قرار داریم ظاهر خاکریزها متفاوت است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن چه در حوزه «جنگ سخت» و چه در حوزه «جنگ نرم»، تمام امکانات خود را بسیج کرده است و با نگاه به خائنان داخلی و هم با نگاه به ظرفیت دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس، شب و روز علیه ما مکر می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر بصیرت در مقابل دشمن، گفت: مقام معظم رهبری یک بُعد از «بصیرت» را شناخت مکرها و حیله‌های دشمنان دانسته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حفاظت خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرمایند که کفار دوست می‌دارند که شما را خواب یا غفلت فرا بگیرد و شما احساس کنید که هیچ ارزش و پیشینه‌ای ندارید و باغ‌های دروغین به شما نشان می‌دهند تا شما را جذب کنند. بعد که غفلت شما را فراگرفت از کمین‌گاه‌ها بیرون می‌آیند و به شما هجوم می‌آورند.

وی تأکید کرد: دشمنان داخلی شبیه موریانه به جان فرهنگ، اعتقادات و دین ما افتادند و برای مثال بعد از 40 سال «حجاب» را مورد حجمه قرار داده‌اند تا جایی که فریاد مقام معظم رهبری را هم درمی‌آورند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها