سردار شریف:

دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی آویزان فرقه‌های بی‌هویت شده است

سخنگوی سپاه گفت: امروز دشمن خود را آویزان فرقه‌های دست‌ساز و بی‌هویت و بی‌مایه‌ای مثل دراویش و فرقه‌های انگلیسی ساخته شیرازی‌ها می‌کند تا به ما آسیب برساند اما کاری از پیش نخواهد برد.
کد خبر: ۲۸۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ - 14March 2018

دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی آویزان فرقه‌های بی‌هویت شده استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، اولین یادواره شهدای گردان 505 محرم دهلران با حضور اقشار مختلف مردم، پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در این مراسم با بیان اینکه مردم شهر دهلران در ایام جنگ خانه و کاشانه را ترک کردند اما مرزداری و دفاع از انقلاب را ترک نکردند، اظهار داشت: گواه این حرف شهدای عزیز این دیار است که بر مبنای اعتقادات عمیق و باورهای دینی ما همچنان زنده اند و شاهد بر اعمال ما هستند و رفتار ما را رصد می کنند.

سخنگوی سپاه  شهدای والامقام دوران باشکوه و عزت بخش دفاع مقدس را مورد خطاب قرار داد و افزود: در طی این 4 دهه، دشمن از هیچ ترفندی برای وارد آوردن خدشه به نظام، انقلاب اسلامی و کشور ما کوتاهی نکرده است اما امروز از ژنرال های چند ستاره حزب بعث، از ذخایر انبوه حامیان صدام، از مدعیان مچاله کردن انقلاب خبری نیست و مزار شهدای عزیز ما به محل آرامش قلوب ملت و الهام بخش نسل حال و آینده تبدیل شده است.

وی ادامه داد: شهدای عزیز با افتخار اعلام می کنیم که دشمنان ما پله پله به عقب رانده شدند و امروز ایران اسلامی امن و آرام و لنگرگاه نجات منطقه است و رزمندگانی که روزگاری در کنار شما بودند اینک در کنار مردم سوریه و عراق دشمن را به عقب می رانند و در این دو کشور را که قرار بود مهد خلافت داعش باشد  در رزمی نفس گیر و ایثاری مثال زدنی با  نام شهدای مدافع حرم راه شما را امتداد می دهند.

سردار شریف در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دشمن فرسنگ ها با مرزهای ما فاصله پیدا کرده است و کار آنها به جایی رسیده که خود را آویزان فرقه های دست ساز و بی هویت و بی مایه ای مثل دراویش و فرقه های انگلیسی ساخته شیرازی ها می کنند تا به ما آسیب برسانند اما هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته ایم اظهار داشت: دشمنان در برابر اقتدار انقلاب  و نظام مقدس جمهوری اسلامی زانو زده اند و قادر به هیچ اقدامی علیه ما نخواهند بود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه در حوزه های مختلف از جمله عرصه دفاعی و علمی به لطف پروردگار به مرحله خوبی رسیده‌ایم، تصریح کرد: البته ما واقف به مشکلات کشور هستیم و می دانیم در حوزه معیشت و ایجاد اشتغال باید تلاش مضاعفی داشته باشیم بنابراین بر مسئولین وظیفه است که در سایه این امنیت و قدرت به ملت خدمت کنند و برای رفع محرومیت و مشکلات کارهای زیربنایی انجام دهند.

وی ادامه داد: کشوری میخواهیم که نه تنها در امنیت و اقتدار بلکه در رفاه اجتماعی و آسایش مردم مثال زدنی باشد و این کار سختی نیست زیرا ما در شرایط به مراتب سخت تر و زیر فشار سنگین حزب بعث و حامیانش توانستیم آنها را شکست دهیم پس قطعاً قادر هستیم مشکلات و موانع کوچک در حوزه اشتغال و بیکاری و فراهم کردن زندگی در سطح مطلوب را برای مردم بنا بگذاریم.

سردار شریف در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سپاه بعد از دفاع مقدس به لطف پروردگار در حوزه سازندگی و در بعد محرومیت زدایی پروژه های متعددی را اجرا کرده است، اظهار داشت: امیدواریم با اتمام پروژه انتقال آب به منطقه دهلران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، این منطقه به قطب کشاورزی کشور تبدیل شود.

سردار شریف در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گردان 505 محرم و ایثارگران این گردان، افق آینده کشور را بسیار روشن و امیدوار کننده توصیف و تاکید کرد: دشمنان قدرت تعرض به ما را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها