معاون اجرایی سپاه پاسداران:

افزایش مهاجرت به شهرها گریبان‌گیر جامعه شهری شده است/ موفقیت کشور در موضوع بازدارندگی نظامی

سردار حمید اصلانی گفت: یکی از مشکلاتی که امروزه گریبان‌گیر جامعه شهری ما شده بحث مهاجرت از روستاها به شهرها است.
کد خبر: ۲۸۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ - 14March 2018

افزایش مهاجرت به شهرها گریبان‌گیر جامعه شهری شده است/ موفقیت کشور در موضوع بازدارندگی نظامیبه گزارش دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ حمید اصلانی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح سی پروژه محرومیت‌زدایی اظهار داشت: امروزه بحث مهاجرت روستاییان به شهرها مشکلات زیادی را برای جامعه شهری ایجاد کرده است که هم برای روستاییان و هم برای شهروندان مشکل‌ساز خواهد بود.

وی افزود: در این مهاجرت‌ها به دلیل نبود تناسب در مسائل زیست‌محیطی که عامل بقای یک اجتماع است خانواده‌ها را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند این در حالی است که خانواده کانون اصلی بقای یک اجتماع است.

معاون اجرایی سپاه پاسداران بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات افزایش این‌گونه مهاجرت‌ها ایجاد ناهماهنگی و تلاطم در مجموعه‌هایی است که وظیفه میزبانی و پذیرایی از شهروندان جدید را دارند که دلیل آن نیز نبود زیرساخت‌های لازم است.

سردار اصلانی با اشاره به مأموریت‌های پنج‌گانه سپاه گفت: مصون شدن از هجمه و حملات در بخش جبهه سخت از اصلی‌ترین فوایدی بود که هشت سال دفاع مقدس برای کشور ما در پی داشت و خوشبختانه نزدیک به سی سال است که بعد از جنگ دفاع مقدس هیچ هجومی جدی در موضوع جبهه سخت نداشته‌ایم و هیچ تعرضی به خاک کشورمان نشده است.

وی تصریح کرد: یکی از اصول مهم هشت سال دفاع مقدس بحث بازدارندگی در جبهه‌های مختلف بود که به‌واسطه آن بعد از جنگ تحمیلی دچار آسیب‌های جدی جنگ نشده‌ایم.

معاون اجرایی سپاه پاسداران در ادامه گفت: کشور ما در موضوع بازدارندگی موفق بوده است ولی موضوعات دیگری همچنان کشور ما را تهدید می‌کند که برخلاف جبهه سخت موارد قابل‌ رؤیت نیستند و شناسایی این‌گونه جبهه‌ها بسیار کار دشواری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار