اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه فرهنگی و هنری جملات زیبا در خصوص شهید گمنام + تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، اسامی برگزیدگان مسابقه فرهنگی و هنری جملات زیبا در خصوص شهید گمنام استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۸۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ - 15March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه تقدیر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی و هنری جملات زیبا اظهار داشت: با عنایت به الطاف الهی و برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام در خراسان شمالی و حضور باشکوه آحاد مردم در مراسم استقبال، مدیریت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس خراسان شمالی با همکاری صدا و سیمای استان اقدام به پوشش زنده تصویری و انعکاس گزارش های رادیویی و تلویزیونی از حضور مردم در مراسم نمود.

وی افزود: در حاشیه این مراسم مدیریت هنری و امورسینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس خراسان شمالی با همکاری معاونت فضای مجازی صداوسیمای استان و همچنین مشارکت عکاسان استان، اقدام به برگزاری مسابقه عکس و دریافت دلنوشته های حاضرین در مراسمات استقبال، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام، نمود.

امیری در خصوص نتیجه این مسابقه گفت: در مجموع به 10 نفر از برگزیدگان مسابقه در دو بخش استقبال و تشییع شهدای گمنام جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر با مضمون بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در فرهنگ سازی پیرامون زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان اهداء گردید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی مشخصات برگزیدگان مسابقه عکس شهید گمنام را به این شرح اعلام کرد: زهرا پوررمضان، سید وحید علوی زاده، حامد علیزاده، مرتضی شادمهر و سیده مریم نجاتی برگزیدگان این مسابقه هستند.

وی در ادامه اسامی برندگان مسابقه جملات زیبا درباره ی شهید گمنام را نیز اعلام کرد: خدیجه ملکی، سیده مریم بی ریا، مرتضی یزدان پناه، زهرا بایسته و فاطمه اسدی برگزیدگان این بخش از مسابقه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها