آخر هفته با «رسوایی۲» و «معراجی‌ها»

در روزهای پایانی آخرین هفته سال 1396 فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۲۸۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ - 15March 2018

آخر هفته با «رسوایی۲» و «معراجی‌ها»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فیلم‌های سینمایی «هملت»، «حصارها»، «جامانده»، «چند روز مانده به عید»، «محبوبه»، «برادران»، «کد منبع»، «حال خوب»، «نیزارهای بلند»، «دشمنان طبیعی»، «روزهای آخر اسفند»، «رسوایی 2»، «رژیم طلایی»، «پیرمردها»، «لوپر»، «برادران باد»، «آفتاب بعد از بارون»، «کلاه تو کلاه»، «مولان»، «قصه‌های مجید»، «اتاق ستاره»، «معراجی‌ها»، «شغل ایتالیایی»، «فیزا»، «اون یکی‌ها»، «عکس‌های هالیس وود»، «چیزی برای از دست دادن نیست»، «ای رفیق» و «دکل» پنج‌شنبه و جمعه 24 و 25 اسفندماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

«نیزارهای بلند»

به کارگردانی «محمدهادی نامور راد»، پنج‌شنبه 24 اسفندماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
«داستان فیلم مربوط به پدر یک شهید مفقودالاثر است به‌نام ماشاالله که شهید شدن پسر خود را باور ندارد و همچنان چشم انتظار وی می‌باشد. این پدر در ابتدا درگیر موضوعاتی با فرزند شهید مفقودالاثر خود است و اما در ادامه درگیری‌هایی با نوه خود صابر، یعنی فرزند شهید پیدا می‌کند. زیرا او تمام تلاش خود را می‌کند تا او را مثل پدرش تربیت کند.»
سیامک اطلسی، زهرا سعیدی و ساقی زینتی بازیگران این فیلم هستند.

«رسوایی 2»

به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی»، جمعه 25 اسفندماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«داستان فیلم با بازی اکبر عبدی و مهران رجبی در زمان آینده و در شهر خیالی رخ می‌دهد. شهری که مردمان آن در انجام گناه کوتاهی نمی‌کنند و در این وضعیت روحانی شهر اعلام می‌کند که به زودی در شهر زلزله خواهد آمد زیرا که گرفتار رذایل اخلاقی و اجتماعی شده‌اند. در پی هشدار حاج یوسف شایعه نزول عن قریب بلا و عذاب الهی آرامش مسئولین و مردم را به هم می‌ریزد.»

«معراجی‌ها»

به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی»، جمعه 25 اسفندماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:

«محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود»

در این فیلم سینمایی، اکبر عبدی، مهران رجبی و پندار اکبری ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار