سردار افشار:

بی ریایی شهدای گمنام پیام بزرگی برای همگان است/ امروز برخی مسئولین دچار ریا شده اند

فرمانده سابق بسیج گفت: بی ریایی، فاصله گرفتن از نام و انچکه ممکن است ما را از خدا دور کند در شهدای گمنام متبلور بود و هست.
کد خبر: ۲۸۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ - 15March 2018

بی ریایی شهدای گمنام پیام بزرگی برای همگان است/ امروز برخی مسئولین دچار ریا شده اندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار علیرضا افشار فرمانده سابق بسیج و رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با اشاره به اینکه امروز تشییع و تدفین این شهدا افتخار بزرگی برای اهالی شهرک کلاهدوز است، اظهار داشت: شهدا شمع محفل بشریتند. آنها نوری هستند در تاریکی ظلمات امروز جامعه که راه را بدرستی به ما نشان می دهند.

وی افزود: همین نور شهدا بود که در مقابل دشمنان نظام، جریان نفاق و فتنه تا به امروز ایستادگی کردیم و این نور باعث وحدت قلوب مومنین شد.

سردار افشار اضافه کرد: همانطور که امام راحل فرمودند شهدا چراغ راه ما هستند، معناش این است که ببینیم انها با چه سیره و عملکردی این راه خمینی (ه) را طی کردند و ما نیز از سیره آنها تبعیت کنیم.

فرمانده سابق بسیج با بیان اینکه رسانه ها وظیفه خطیری در جهت انعکاس این گونه مراسم ها در جامعه دارند، ادامه داد: مسئولین نیز باید شهدا را الگوی کارهای خود قرار بدهند. شهید باکری شهردار ارومیه بود که الان خاطراتی را در آن دوران دارد که مسئولین حال شهرداری آن شهر می توانند از این خاطرات درس بگیرند و در کارهایشان الگو قرار بدهند.

رئیس هیات عالی دانش ورزی سپاه افزود: راه شهدا را باید خوب بشناسیم و بخوبی آن را دنبال کنیم. این شهدای گمنام همانند سایر شهدا آثار خود را دارند، ولی یک پیام مضاعفی برای همه دارند که آن هم بی ریایی و سادگی آنهاست.

وی ادامه داد: بی ریایی، فاصله گرفتن از نام و انچکه ممکن است ما را از خدا دور کند در شهدای گمنام متبلور بود و هست. امروز ریا دردوبلای برخی از شخصیت های ما شده است که از قله ها جاماندند و در حال سقوط نیز هستند.
سردار افشار عنوان کرد: بی ریایی درس بزرگی است. همه ی مسئولین و نهادها باید از این بی ریایی و سادگی و خلوص شهدای گمنام تبعیت کنند. اخلاص در راه خداوند متعال تعیین کننده مسیر عاقب بخیری و شهادت است. این سادگی و اخلاص است که جامعه ما را از خطرات دنیوی دور می کند.

فرمانده سابق بسیح با بیان اینکه بیاید همانند شهدای گمنام خالصانه برای خدا کار کنیم، گفت: شریکی در کارهایمان نداشته باشیم. با نیت پاک برای اعتلای پرچم اسلام و انقلاب، دفاع از ولایت و اقتدار مملکتان کار کنیم.
وی افزود: متاسفانه امروز فضای مجازی آفت جامعه ما شده است و خیلی از افراد در این فضا خودنمایی می کنند و اخلاص و سادگی را زیر پاگذاشته اند. ما باید از سادگی و بی ریایی شهدا الگو بگیریم و از این آفت ها دوری نمائیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها