همسر شهید مدافع حرم در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

شهدا روشنایی ما در تاریکی‌های جامعه هستند

طاهره مطهری همسر شهید مدافع حرم مهدی خراسانی شهدا را چراغ راه دانست و گفت: در تاریکی‌های جامعه باید بدنبال روشنایی باشیم تا راه را گم نکنیم.
کد خبر: ۲۸۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ - 15March 2018

شهدا روشنایی ما در تاریکی های جامعه هستند«طاهره مطهری» همسر شهید مدافع حرم «مهدی خراسانی» امروز در حاشیه تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره تشییع شهدا در جامعه و تاثیرات آن بر افکار مردم اظهار داشت: در تاریکی های جامعه باید بدنبال روشنایی باشیم تا راه را گم نکنیم.

وی ادامه داد: شهدا چراغ راه ما هستند. اگر دنبال عاقبت بخیری و شهادت هستیم باید مسیری را حرکت کنیم که شهدا قدم برداشته اند.

مطهری با بیان اینکه آرزوی هر دل پاکی شهادت در راه خدا است، عنوان کرد: مدام دستهایمان به سمت خداوند متعال دراز می کنیم و اللهم الرزقنا توفیق شهاده فی سبیلک را خواستاریم، اما گاهی با یک لغزش از مسیر شهدا دور می شویم و دعایمان به بالا نمی رود.

وی ادامه داد: تشییع شهدا، همایش ها و برنامه های اینچنینی باید برای ما تلنگری باشد تا از راه درستی که رضایت خدا و معصومین است دور نشویم و به دعای همین شهدا، ما هم عاقبت بخیر شویم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار