همسر شهید مدافع حرم در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

«ابوالفضل» در مسیر شهدای دفاع مقدس گام برداشت/ دشمن از تفکر بسیجی وحشت دارد

«اعظم ملاطایفه» همسر شهید مدافع حرم «ابوالفضل نیکزاد» گفت: من بعنوان همسر شهید مدافع حرم خوشحال هستم که ابوالفضل راهش را بدرستی انتخاب کرد و در مسیر شهدای جنگ تحمیلی گام برداشت.
کد خبر: ۲۸۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ - 15March 2018

«ابوالفضل» در مسیر شهدای دفاع مقدس گام برداشت/ دشمن از تفکر بسیجی وحشت داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «اعظم ملاطایفه» همسر شهید مدافع حرم «ابوالفضل نیکزاد» امروز در حاشیه تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه این شهدای عزیز هستند، اظهار داشت: من بعنوان همسر شهید مدافع حرم خوشحال هستم که ابوالفضل راهش را بدرستی انتخاب کرد و در مسیر شهدای جنگ تحمیلی گام برداشت.

وی ادامه داد: امروز رزمندگان مدافع حرم با تاسی از شهدای دفاع مقدس، آرمان و باورهای آنان را پیش رو اهداف خود برای دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت قرار می دهند و با قدرت جلوی دشمنان اهل بیت (ع) ایستادگی می کنند.

همسر شهید نیکزاد با بیان اینکه همه ی ما مدیون این شهدای عزیز هستیم، تصریح کرد: به برکت خون این شهداست که پرچم اسلام و انقلاب هنوز بالا است و دشمن با وحشت از تفکر بسیجی، جرائت تعرض و حمله به این مملکت را ندارد.

وی افزود: با آمدن پیکرهای این شهدا، هرازگاهی جامعه ی ما طراوت شهیدان را می گیرد و دلهای مرده زنده می شود. همین اندک حضورمان در کنار شهدا را باید قدر بدانیم و از خدا بخواهیم در مسیر آنها قدم برداریم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها