مسئول اردویی سپاه صاحب الامر (عج) خبر داد؛

اعزام 11 هزار نفر از قزوین به اردوی راهیان نور

مسئول اردویی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: 11 هزار نفر از اقشار مختلف شامل دانش آموزان دانشجویان و خانواده‌ها از استان قزوین به مناطق عملاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ - 15March 2018

اعزام بیش از 11 هزار نفر از قزوین به راهیان نور«حمدالله عاشوری» مسئول اردویی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین اظهار داشت: به‌منظور آشنایی مردم و جوانان و نوجوانان و اقشار جامعه با رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و آشنایی با سیره اخلاقی و رفتاری شهدا و رزمندگان، کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور امسال از ارديبهشت شروع شده که کاروان‌ها به منطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند که از مناطق عملیاتی شهرهای كرمانشاه، پاوه، مهران، پادگان و مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

مسئول اردویی سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: همچنین از مهر ماه حدود 4 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر بودند کاروان‌های دانش آموزی شروع شد که پایان بهمن ماه دانش آموزان از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید به عمل آوردند.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری نیز حدود 2 هزار نفر در قالب کاروان‌های دانشجویی از سطح استان قزوین به‌منظور تجدید میثاق با آرامان های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

عاشوری خاطرنشان کرد: با فرارسیدن سال جدید از 27 اسفند اعزام کاروان‌های محلات آغاز می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های رسمي حدود 4 هزار زائر از قزوین اعزام می‌کنیم و هر ساله تعدادی هم به‌صورت خودجوش از استان می‌آیند که با آن‌ها هم خدماتی ارائه می‌شود و در مجموع ما 12 هزار نفر اعزام داريم كه تا 11 فروردين ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: به‌منظور اسکان و ارائه خدمات دو اردوگاه در شهرهای اهواز و خرمشهر محیا شده که زائرین در این مکان‌ها مستقر می‌شوند.

عاشوری در خصوص برنامه‌های جانبی پیش بینی شده اردوهای راهیان نور امسال گفت: برنامه‌هایی چون افتتاحيه، اختتاميه، مسابقات فرهنگی، پاسخ گویی به شبهات و احکام و همچنین ویژه برنامه‌هایی مخصوص کودکان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده که در طول اردو در زائر سراها اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در طول اردو زائرین از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، دهلاویه، طلائیه، هویزه، مسجد خرمشهر و معراج الشهدای اهواز بازدید می‌کنند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار