مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان خبر داد؛

اعزام اولین کاروان‌‌های راهیان نور عمومی «محلات» زنجان به مناطق عملیاتی

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اولین کاروان‌‌های راهیان نور «محلات» استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. 
کد خبر: ۲۸۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 15March 2018

اعزام اولین کاروان های راهیان نور عمومی« محلات» به مناطق عملیاتی«عبدالکریم مرادی» مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: اعزام کاروان های راهیان نور محلات استان زنجان شب گذشته از مقابل حسینیه ثارالله به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد. 

وی با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور محلات روزهای 23 و 28 اسفند و 8 فروردین ماه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور استان از حسینیه عاشقان ثارالله انجام می شود.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اعزام راهیان نور دانش آموزی از سوم تا 30 بهمن ماه سال جاری افزود: در این دوره 3 هزار خواهر و برادر به مشهد شهدا اعزام شدند.

مرادی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی نیز از 16 اسفند آغاز به کار کرده است، گفت: در قالب این اردوها بیش از یک هزار نفر به کربلای ایران سفر کردند.

وی با بیان اینکه برنامه ‌های مختلف فرهنگی برای اردوهای راهیان نور زنجان در نظر گرفته شده، اضافه کرد: روایت‌گری و خاطره گویی راویان دفاع مقدس یکی از این برنامه‌ ها است.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه در هر کاروان یک نفر راوی دفاع مقدس حضور دارد، گفت: تعدادی خادم خواهر و برادر نیز از استان زنجان در مناطق عملیاتی جنوب کشور استقرار یافته‌اند. 

این مسئول با تاکید بر اینکه در هر اتوبوس دو خادم نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: خدمات رسانی لازم به زائران انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار