حجت‌الاسلام ماندگاری:

زائرین راهیان نور از شهدا برای مسئولین کم کار استغاثه کنند

مسئول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا گفت: زائرین راهیان نور و عشایری که امروز برای تشییع پیکر پاک ۱۱۸ شهید دوران دفاع مقدس حضور دارند برای مسئولینی که در کشور کم می‌گذارند از شهدا استغاثه کنند.
کد خبر: ۲۸۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ - 15March 2018

زائرین راهیان نور از شهدا برای مسئولین کم کار استغاثه کنندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» مسئول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا در حاشیه تشییع پیکر پاک ۱۱۸ شهید دوران دفاع مقدس که صبح امروز (پنج‌شنبه، ۲۴ اسفندماه) در مرز شلمچه برگزار است، اظهار داشت: مدال شهدا این بود که تا آخر استقامت و ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا مصداق آیه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم. وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه» هستند، گفت: شهدا تا آخرین لحظه کم نگذاشتند و لذا کم نیاوردند و به همین دلیل خداوند متعال خواهان و خریدارشان شد.

مسئول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا تصریح کرد: زائرین راهیان نور و عشایری که امروز برای تشییع پیکر پاک ۱۱۸ شهید دوران دفاع مقدس حضور دارند برای مسئولینی که در کشور کم می‌گذارند از شهدا استغاثه کنند.

حجت‌الاسلام ماندگاری ادامه داد: از شهدا التماس می‌کنیم تا کمک کنند که در یاری ولایت کم نیاوریم و در انجام واجبات ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار