فرمانده سپاه عاشورا:

تنها راه گشایش در دهه چهارم انقلاب تفکر جهادی است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تنها راه نجات و گشایش در دهه‌ی چهارم انقلاب نیز همان تفکر انقلابی و جهادی است که شهیدان هشت سال دفاع مقدس با تاسی به آن راه‌های فرج و فلاح را گشودند.
کد خبر: ۲۸۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ - 15March 2018

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت آقامهدی باکری در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، اظهار داشت: مردان بزرگی سرنوشت ایران اسلامی عزیز را با انگیزه‌های الهی و عمل به موقع رقم زدند.

وی با بیان اینکه آقامهدی باکری سالار شهیدان عاشورایی است، ادامه داد: ده هزار شهید در دوران دفاع مقدس از این استان برای نظام اسلامی تقدیم شدند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ۱۹ شهید نورس و نوشکفته نیز در دفاع از حریم اسلام جان‌های خود را در دهه‌ی چهارم انقلاب کف دست گذاشتند و تقدیم آرمان‌های اسلامی نمودند.

خرم اذعان کرد: همانطور که شهید باکری را آقا مهدی می‌نامیم، سردار رضایی را نیز آقا محسن می‌خوانیم چرا که نام آقا محسن با شهیدان عاشورایی عجین گشته است.

وی تصریح کرد: تنها راه نجات و گشایش در دهه‌ی چهارم انقلاب نیز همان تفکر انقلابی و جهادی است که شهیدان هشت سال دفاع مقدس با تاسی به آن راه‌های فرج و فلاح را گشودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار