جانشین لشکر عملیاتی 25 کربلا:

هفت تپه نماد پشتیبانی و مقاومت لشکر 25 کربلا است

جانشین لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران گفت: هفت تپه نماد پشتیبانی و مقاومت لشکر 25 کربلاست.
کد خبر: ۲۸۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ - 15March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، بهرام سبک ملک جانشین لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا زنده نگه داشتن هفت تپه را از وظایف رزمندگان، انقلابیون و مجاهدان راه خدا دانست و اظهار داشت: هفت تپه در دوران دفاع مقدس در سه امر آموزش، پشتیبانی و دفاع یاور رزمندگان بود.

وی بیان کرد: منطقه هفت تپه ویژگی استراتژیک رزمندگان دوره ی دفاع مقدس در برابر دشمنان بود، لکن دشمنان هم به این اهمیت پی بردند و در صدد نابودی این نقطه ی قوت بر آمدند.
 
جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه رزمندگان این لشکر در دفاع مقدس متشکل از استان های شمالی گیلان، گلستان و مازندران در هفت تپه آموزش های تکمیلی را می گذراندند، ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی نیروهای اعزامی لشکر ۲۵ کربلا آموزش مقدماتی را در مازندران طی می کردند در این منطقه برای حضور در خط مقدم، عملیات و نگهداری خط آموزش های لازم تکمیلی را پشت سر می گذاشتند.
وی گفت : این نیروها پس از آموزش های لازم برای نگهداری خطوط عملیات و توان بخشی نیروهای خط حمله بلافاصله وارد منطقه می شدند و به نحو شایسته به محافظت و دفاع می پرداختند.

سبک ملک هفت تپه را سکوی پرش شهدای مازندران عنوان کرد و افزود: هفت تپه مکان مقدس و پاکی بود که رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا در آنجا به آمادگی کامل رسیده و برای پرواز به سوی معبود آماده می شدند.

جانشین فرمانده لشکر ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه این منطقه محل مناجات شهدای زیادی بود و معنویتی خاصی بر آن حاکم بود، یادآور شد: رزمندگان مازندرانی در هفت تپه برای معراج به سوی حق به خودسازی رسیده و آماده ی پیوستن به خدا می شدند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار