ما توانستیم ۱۶۹/ از سال ۸۹؛

بیش از 56 هزار نفر در راهیان‌نور دریایی هرمزگان شرکت کردند

جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: از سال 89 تاکنون، 56 هزار و 352 نفر طی هشت ساله برگزاری راهیان‌نور دریایی در هرمزگان شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ - 16March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، ناوسالار یکم پاسدار عباس غلامشاهی پنجشنبه در مراسم آغاز بکار هفتمین اردوهای راهیان‌نور شهدای خلیج فارس در بندرعباس اظهار داشت: اردوهای راهیان‌نور دریایی از سال 89 با شرکت 3 هزار نفر در بندرعباس آغاز شد و در ایام نوروز سال گذشته بالغ بر 11 هزار نفر در آن شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان‌نور دریایی شهدای خلیج‌فارس در3 استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان را آشنایی مردم با اهمیت خلیج‌فارس و تنگه‌هرمز، بیان رشادت‌های مردم جنوب کشور در مقابله با دشمنان و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در خلیج‌فارس عنوان کرد.

جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در ادامه بیان داشت: رشادت‌های شهدای دریایی باعث شد آمریکا در یک‌ونیم سال پایانی دوران دفاع مقدس که به جمهوری اسلامی اعلام جنگ کرده و وارد رویارویی مستقیم شده بود، ناکام بمانند.

غلامشاهی آمار شهدای دریایی هرمزگان را 11 شهید اعلام کرد و ابراز داشت: شهدای دریایی که در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی برابر تهاجم مستقیم آمریکا داشتند در جامعه ما هنور ناشناخته هستند.

وی با بیان اینکه هرسال راهیان نور دریایی در استان‌های هرمزگان، خوزستان و بوشهر درحال انجام است، گفت: راهیان‌نور دریایی به صورت رسمی از 25 اسفندماه به مقصد جزیره هرمز آغاز می شود.

جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، هزینه شرکت در این اردوها را رایگان اعلام و عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این سفر دریایی را از مکان‌های مذهبی مانند امامزاده‌ها، مساجد و مکان‌ها گردشگری تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار