نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

شهیدان جهادگر اسوه‌های مقاومت و ایثار هستند

«ابوالفضل حسن بیگی» شهیدان جهادگر را اسوه‌های مقاومت و ایثار دانست و گفت: ایشان بدون سنگر برای رزمندگان سنگر سازی می‌کردند.
کد خبر: ۲۸۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ - 16March 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، «ابوالفضل حسن بیگی» نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی صبح جمعه در یادواره ۱۱۸ شهید جهادگر استان سمنان و ۴۵شهید جهادگر دامغان ضمن بیان اینکه امام خمینی (ره) با به کار بردن عبارت سنگر سازان بی سنگر بهترین تعبیر را از جهادگران پرتلاش داشتند و فرمودند «اگر نبود جهاد سازندگی پیروزی با این سرعت به دست نمی‌آمد»، تأکید داشت: شهیدان جهادگر اسوه‌های مقاومت و ایثار هستند.

وی افزود: ساخت جاده رملی در عملیات طریق‌القدس و به معجزات الهی می‌ماند که جهادگران مخلص در ساخت آن اهتمام ویژه‌ای داشتند، همچنین مردم ایران اسلامی هنوز خاطره جهادگران دامغانی در عملیات بیت‌المقدس را نیز که مهم‌ترین و خطرناک‌ترین مسیر را احداث کردند، فراموش نمی‌کنند.

این عضو خانه ملت به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: شهدای والامقام در مسیر امام حسین (ع) گام برداشتند و افرادی که برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها تلاش می‌کنند، در مسیر حضرت زینب (س) هستند و به این دلیل است که یادآوری و بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس موجب تحول و دوری انسان از گناه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار