ما توانستیم ۱۸۰/ راوی دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

نقش راویان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جهادگونه است

راوی دفاع مقدس گفت: نقش راویان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جهادگونه است.
کد خبر: ۲۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ - 17March 2018

 حسن یحیی زاده گنجی یکی از روایان دفاع مقدس استان مازندران مستقر در یادمان عملیاتی والفجر هشت در منطقه اروندرود در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، به نقش راویان راهیان نور پرداخت و اظهار داشت: نقش راویان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جهادگونه است. همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس در صحنه جنگ بودیم، امروز هم وظیفه داریم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در صحنه باشیم.

یحیی زاده گنجی رزمنده پیشکسوت عرصه ایثار و شهادت، با اشاره به مدت حضورش در مناطق عملیاتی بیان کرد: عشق و علاقه به شهدا باعث شد که به مدت 12 سال در منطقه حضور پیدا کنم.   

وی با بیان این مطلب که برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل های آینده باید اطلاعات به روزی داشت، ادامه داد: نسل سوم انقلاب که جنگ را ندیده اند و نمی دانند رزمندگان دفاع مقدس چه حماسه های حلق کردند، وظیفه نسل ماست تا آنها را از حماسه سازی های شهدا و ایثارگران آشنا کنیم.

روایتگر راهیان نور با اشاره به بیانات رهبر معظم درباره چگونگی روایتگری جنگ افزود: باید واقعیت های جنگ را به نسل های جوان انقلاب انتقال داد. نباید با اقرار و مبالغه درباره عملیات ها حرف زد.      

یحیی زاده گنجی با تاکید به اثرگذاری روایتگری در بین زائران راهیان نور گفت: دانشجویان و دانش آموزانی که از مناطق عملیاتی بازدید می کنند و با واقعیت های دفاع مقدس آشنا می شوند،به عظمت کار شهدا پی می برند.

روایتگر بابلی مستقر در منطقه عملیاتی والفجر هشت در پایان با اشاره به سخنان امام راحل که پنجاه سال عبادت کردید، و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیتنامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید، تصریح کرد: مهم ترین وصیت شهدا اطاعت محض از ولایت فقیه بود و اگر بخواهیم جامعه موفق و سعادتمند داشته باشیم باید به این حرف شهدا جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار