نگاهی به وصیت‌نامه شهید شهابی؛

خدایا از گناهانم در گذر و به صراط شهیدانم هدایت فرما

در وصیت‌نامه شهید «قدمعلی شهابی» که بصورت نیایش‌نامه نوشته شده آمده است: خدایا از گناهانم درگذر و به صراط شهیدانم هدایت فرما و روحم براثر گناهانم آلوده‌ شده، آن را در دریای بخشش خود، به غسل طهارت پاک گردان.
کد خبر: ۲۸۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 17March 2018

خدایا؛ از گناهانم در گذر و به صراط شهیدانم هدایت فرمابه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «قدمعلی شهابی» متولد سال 41 در منطقه قنات سرخ بوانات و جوانی خوش‌ برخورد و دارای نفوذ کلام بود.

وی در 27 اردیبهشت‌ماه سال 61 در منطقه فکه آسمانی شد و وصیت‌نامه‌ای که می‌توان به آن نیایش‌نامه نیز نام نهاد به یادگار گذاشت.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید شهابی آمده است:

خدایا از گناهانم در گذر و به صراط شهیدانم هدایت فرما روحم براثر گناهانم آلوده‌ شده است. آن را در دریای بخشش خود، به غسل طهارت پاک گردان.

خدایا اگر یک‌لحظه مرا به خودم واگذار کنی، در همان لحظه، آتش نفس خاکسترم را بر باد خواهد داد.
خدایا شکیبایی صابران، قدرشناسی شاکران، شب‌زنده‌داری عابدان، شور عاشقان و شناخت عارفان را به من عنایت بفرما۔
خدایا به توانگریت بر ناتوانیم، به بردباریت بر ناشکیباییم و به دانایی‌ات بر نادانی‌ام منت نه.
ای خدا به‌حق این ستایشی که جز تو را شایسته نیست، قسمت می‌دهم که بر من رحم کنی و از لغزش‌هایم درگذری.
خدایا راهی به‌سوی رضوان برایم قرار بده و بیامرز آنچه را که از من می‌دانی و آنچه را که من نمی‌دانم و نگه‌دار مرا از رفتن به ورطه گناه و مرا به تقدیر خود کفایت فرما.

خدایا مبارک گردان از برای من آنچه را که در عمرم مقدر کرده‌ای و اصلاح نما برایم اسرار پوشیده را و مرا به کار شایسته وادار.

ای پدر عزیز و مادر مهربانم؛ از شما می‌خواهم که مرا ببخشید زیرا فرزند خدمتگزاری برای شما نبودم و فقط برایتان اسباب رنج و زحمت بودم. برای آسایش و رشد و ترقی من به خودتان سختی دادید و چه رنج و سختی و در بدری‌ها به‌جان‌ودل خریدید و من نتوانستم دین خود را نسبت به حقوق شما ادا کنم و در سختی‌های زندگی شمارا یاری‌رسانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار