ما توانستیم ۱۸۲/ کوهکن در گفت‌وگو با دفاع پرس:

راهیان نور یک سرما‌یه بزرگ فرهنگی است/ با روحیه انقلابی می‌توان از تحریم‌ها عبور کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به راهیان نور باید به‌عنوان یک سرمایه‌ی بزرگ فرهنگی و معنوی نگاه کرد.
کد خبر: ۲۸۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ - 17March 2018

راهیان نور یک سرما‌یه بزرگ فرهنگی است/ با روحیه انقلابی می‌توان از تحریم‌ها عبور کرد«محسن کوهکن» نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره راهیان نور و بازدید مردم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: به راهیان نور باید به عنوان یک سرمایه‌ی بزرگ فرهنگی و معنوی نگاه کرد.

وی ادامه داد: اگر بسترسازی فرهنگ راهیان نور در جامعه به درستی مورد استفاده قرار گیرد، بخش عظیمی از مشکلات فرهنگی و اعتقادی ما حل خواهد شد.

کوهکن با بیان اینکه امروز به شدت نیازمند هستیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت طلبی را در جامعه فراگیر کنیم، افزود: این فراگیری بخاطر این است که مقاومت‌ها، رشادت‌ها و جانثاری های شهدا و رزمندگان فراموش نشود. متاسفانه سبک زندگی ما در جامعه با سبک زندگی شهدا در حال فاصله گرفتن است و یکی از راه‌های جلوگیری از این فاصله ها همین راهیان نور است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز بودجه فرهنگی کشور بسیار پایین است و مسوولین اهمیت چندانی این حوزه مهم ندارند. اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و اقتصادی پویا داشته باشیم و در مقابل تحریم‌های آنان دچار شکست نشویم، بایستی به حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ دفاع مقدس اهمیت دو چندان بدهیم.

وی افزود: با روحیه انقلابی است که می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنیم و اقتصاد کشور را بسازیم. وقتی فرهنگ مقاومت در بین دستگاه‌ها و مسوولین کم رنگ شود، نتیجه‌اش این می‌شود که در برابر زورگویی‌های آمریکایی‌ها و غربی‌ها از خودمان عکس‌العملی نشان نمی‌دهیم و پای میز مذاکره می نشینیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار